اهواز؛

خوزستان به دنبال میزبانی در مسابقات ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:با توجه به ظرفیت و جایگاه ورزشی استان در کشور و استقبال استاندار ورزش دوست خوزستان بدنبال میزبانی مسابقات سایر رشته های ورزشی دیگری هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامرز کیانی زاده ،مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان داشت: وزنه برداری خوزستان از پیشینه خوبی در کشور برخوردار بوده و تیم های ملی را به خوبی تزریق می کند.

وی اظهار کرد: خوزستان هر ساله حداقل در یک رده سنی در شهرستان های مختلف میزبان مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور بوده است و امسال نیز بر آن شدیم و با فدراسیون مکاتبه کردیم که میزبان رقابت های وزنه برداری بزرگسالان کشور باشیم.
 
کیانی زاده افزود: همچنین با صحبت هایی که با هیات وزنه برداری استان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که به پاس زحمات چندین ساله حضرت آیت الله موسوی جزایری و مجاهدت های وی، این رقابت ها به اسم ایشان مزین شود.
 
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: آیت الله موسوی جزایری درسطح کشور شناخته شده است و همه از خدمات وی آگاهی دارند. ایشان در زمان انقلاب اثر گذار بوده اند و در زمان جنگ تحمیلی نیز شاهد هدایت ها و راهنمایی های ایشان بوده ایم و نقش پدر را داشتند و توانستند تمام گروه ها را دور هم جمع کنند.

کیانی زاده افزود: آیت الله جزایری با تدبیر و درایت و علم به اوضاع منطقه به خوبی قومیت های استان را در کنار یکدیگر قرار داده و بینشان اتحاد ایجاد کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار