اهواز؛

برگزاری نخستین طرح استعدایابی ژیمناستیک

‌رییس هیات ژیمناستیک استان‌ خوزستان از افتتاح نخستین جشنواره بزرگ سطح‌بندی ژیمناستیک پسران استان (طرح استعدادیابی) ساعت 9 صبح فردا در خانه ژیمناستیک اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقداد قلندر پور، ‌رییس هیات ژیمناستیک استان‌ اظهار کرد:‌ این جشنواره با هدف استعدادیابی و گرامی‎داشت دهه مبارک فجر و یادواره مرحوم عبدالامیر مولوی‎نیا، روز پنج‌شنبه (21 بهمن ماه) به میزبانی خانه ژیمناستیک اهواز برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت:‌ حدود 400 ژیمناست از 13 شهرستان در این جشنواره حضور خواهند داشت که از آن‎ها تست‌هایی در سطح یک، دو و سه به عمل می‎آید و طی این سطح‌بندی طرح استعدادیابی نیز انجام می شود.

قلندر پور با تاکید بر این‎که هدف جشنواره در وهله اول استعدادیابی است، عنوان کرد:‌ ناظران و کارشناسانی در این جشنواره حضور خواهند داشت که ژیمناست‌های نخبه و مستعد قهرمانی را شناسایی خواهند کرد تا به یاری خدا از این ورزشکاران در آینده در بُعد قهرمانی استفاده کنیم.

رییس هیات ژیمناستیک خوزستان خاطرنشان کرد: ‌این جشنواره قرار بود به صورت مختلط برگزار شود و دختران زیر 9 سال نیز در آن حضور داشته باشند اما به دلیل یک سری ناهماهنگی‌هایی که به وجود آمد متاسفانه میسر نشد. باوجود این،‌ قصد داریم در آینده‌ای نزدیک جشنواره‎ای را نیز برای بانوان برگزار کنیم.

وی اذعان داشت: ما در قالب هیات جدید در اولین گام پس از روی کار آمدن، ‌اقدام به برگزاری چنین جشنواره بزرگی کرده‎ایم و قطعا با برنامه‎ریزی‎هایی که انجام خواهیم داد، برگزاری جشنواره‌هایی از این قبیل را در دستورکار قرار خواهیم داد.

قلندر پور گفت:‌ در این جشنواره از تمام پیشکسوتان ژیمناستیک 30 سال گذشته استان دعوت کرده‎ایم و تجلیل از آن‎ها را نیز در برنامه داریم، ضمن این‎که تمام مربیان و روسای هیات‌های شهرستانی به همراه یکسری مسوولان استانی در این جشنواره بزرگ حضور پیدا می کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار