ارومیه/

اجرای طرح‌ استعدادیابی در هیئت ژیمناستیک

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی گفت: طرح‌های استعدادیابی ژیمناستیک در رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان استان اجرا شد.

نادر مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: به منظور برگزاری طرح استعدادیابی از نوجوانان ژیمناستیک‌کار در سطح کشور تیم ایروبیک ژیمناستیک نوجوانان به منظور طرح استعدادیابی عازم تهران شد.

وی افزود: در اردوی استعدادیابی تیم‌های ایروبیک علی خلیلی از ارومیه به عضویت تیم ملی نوجوانان ایروبیک ژیمناستیک درآمد.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی در ادامه از اجرای طرح سطح‌بندی ورزشکاران ژیمناستیک در استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف شناسایی استعدادهای جدید و ارزیابی توانایی‌ها، در سطح شهرستان‌های آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

مدنی با بیان اینکه این طرح در گروه‌های سنی بالای چهار تا 14 سال اجرا می‌شود، یادآور شد: نونهالان و نوجوانان مستعد در رشته ژیمناستیک شناسایی می‌شوند و آموزش‌های تخصصی و این رشته را فرا می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ژیمناستیک منتخب استان در گروه سنی نونهالان و نوجوانان از بین این افراد انتخاب می‌شود.

مدنی در ادامه با بیان اینکه در اواخر تیر ماه سال جاری کلاس داوری درجه سه هنری ژیمناستیک در ارومیه برگزار شد، تصریح کرد: هم زمان با برگزاری داوری درجه دو، کلاس داوری درجه سه ژیمناستیک هنری در 23 تیر ماه امسال در خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار شد و ناصر گلچین داور بین‌المللی فدراسیون ژیمناستیک مدرس این دوره از کلاس‌ها بود.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی با بیان اینکه سال گذشته هیئت ژیمناستیک استان در بیان هیئت‌های کشور رتبه برتر را کسب کرد، گفت: این ارزشیابی توسط فدراسیون ژیمناستیک صورت گرفت و هیئت استان رتبه بسیار عالی را دریافت کرد و به عنوان هیئت ممتاز شناخته شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم ژیمناستیک دختران هنری نوجوانان ارومیه به منظور شرکت در مسابقه دوستانه در رشته هنری به تبریز اعزام شدند، گفت: در این مسابقات تیم هنری استان با حضور هشت ژیمناستیک‌کار و پنج مربی و یک داور از استان حضور داشتند.

رئیس هیئت ژیمناستیک آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به برگزاری نخستین کارگاه مربیگری ژیمناستیک مهد کودک در ارومیه گفت: این کارگاه در دو مرحله در خانه ژیمناستیک برگزار شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.