تخت روانچی با همتای آلمانی خود دیدار و گفتگو کرد

معاون اروپا و آمريكا وزارت امور خارجه که در آلمان به سر می برد، با "ادرر" معاون وزيرخارجه آلمان در برلين ديدار و گفتگو کرد.

تخت روانچی با همتای آلمانی خود دیدار و گفتگو کرد
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمريكا وزارت امور خارجه که در آلمان به سر می برد، با آقای ادرر معاون وزيرخارجه آلمان در برلين ديدار و گفتگو کرد.
 
در اين ملاقات آخرين وضعيت روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بين المللي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
"ادرر" با تاكيد بر پيشرفت چشمگير در روابط دو كشور بويژه پس از برجام ضمن تشريح  زمينه ها و ظرفيت های مختلف بر آمادگی كشورش در توسعه بيشتر روابط در كليه زمينه ها بويژه همكاريهای اقتصادی تاكيد کرد.

وی به تمايل گسترده شركت های مختلف صنعتی آلمان برای سرمايه گذاری با محوريت انتقال فناوريهای نوين به ايران اشاره و حمايت دولت آلمان از اين روند را مورد تاكيد قرار داد.
 
تخت روانچی نیز حمايت كشورمان از توسعه همه جانبه روابط با آلمان را مورد تاكيد قرار داد و  رفع موانع و مشكلات در تعاملات بانكی را در اين راستا ضروری خواند.
 
دو طرف در گفتگوهای خود در رابطه با تحولات منطقه بر ضرورت توجه به راه حل های سياسی جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه و بر استمرار رايزنی به منظور كمك در  تحقق اين هدف و همكاری در زمينه كمكهای انساندوستانه تاكيد کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار