عابدینی:

پرسپولیس قهرمان می شود/ برانکو پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را نمی پذیرد

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به تجزیه و تحلیل های انجام شده و بر اساس عملکرد پرسپولیس، مطمئنا این تیم قهرمان لیگ می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر عابدینی رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با رادیو تهران درباره پیش بینی اش از قهرمان لیگ برتر گفت: با توجه به عملکرد پرسپولیس و تجزیه و تحلیل هایی که انجام شده است مطمئن هستم پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد. پرسپولیس امسال بسیار قدر شده است و از هماهنگی و انضباط بالایی برخوردار است. سال گذشته نیز بر اساس آنالیزهای انجام شده اعلام کردم استقلال خوزستان قهرمان می شود. 

وی درباره این که پیش بینی هایش شائبه هایی را در میان جامعه فوتبال پدیده آورده است افزود: من در بخش اقتصادی فدراسیون فوتبال فعالیت دارم و نقشی در چینش داوران و ناظران و کارهای اجرایی ندارم. به همین دلیل وجود این شائبه ها معنا ندارد. اما بنده در فدراسیون فوتبال نفوذ کارشناسی و مدیریتی دارم حتی زمانی که در فدراسیون حضور نداشتم. 

عابدینی درخصوص اقدامات تاج در فدراسیون فوتبال و وضعیت کی روش تصریح کرد: از روز اولی که تاج سر کار آمد تمام تلاش خود را برای سازماندهی امور تیم ملی، مسائل زیربنایی و منابع مالی انجام داده است. در اولویت این اقدامات ساماندهی تیم ملی و مشخص شدن وضعیت کی روش است که تاج با صبوری به این مسائل رسیدگی می کند. ما تصور می کردیم ناراحتی های کی روش از بین رفته است اما این چنین نبود. از این شاخه به آن شاخه پریدن کی روش کار را سخت کرده است.

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره درگیری های میان کی روش و برانکو خاطر نشان کرد: کی روش باید با فرهنگ و اخلاق ایرانی های بیشتر آشنا شود و بداند نباید در برابر برانکو که شخصیتی فرهیخته دارد چنین تند عمل کند. برانکو مطمئنا پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را قبول نمی کند زیرا او برای پرسپولیس برنامه دارد. درست نیست در شب بازی سخت پرسپولیس با تراکتور کی روش اعلام کند دیگر از پرسپولیس بازیکن نمی گیرد. 

کارشناس فوتبال درخصوص حامی مالی تیم ملی اظهار داشت: اقدامات زیادی در این راستا انجام شد تا بهترین گزینه انتخاب شود البته به نتایج خوبی هم رسیده ایم. روز شنبه در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال من و ساکت گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه می دهیم که امیدوارم مورد موافقت قرار بگیرد. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار