عابدینی:به طور همزمان 10 نفر با آدیداس مذاکره کردند/فرافکنی برانکو به نفع فوتبال نیست

سرپرست اقتصادی سازمان لیگ برتر فوتبال گفت:ما متوجه شدیم که 10 نفر به طور همزمان با مسئولان آدیداس مذاکره کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر عابدینی درباره قرارداد با آدیداس اظهار کرد:با توجه به اینکه در روند قرارداد با جنوا اتفاق خوبی برای فوتبال ما رخ نداد به دنبال برندی رفتیم که شان فوتبال ما را حفظ کند. ما قصد عقد قرارداد با آدیداس داشتیم که متوجه شدیم 10 نفر با مسئولان این برند در حال مذاکره هستند. براین اساس تاج تصمیم گرفت که به طور مستقیم با شرکت اصلی این برند مذاکره کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: براین اساس با مارک آدیداس اصلی جلساتی را گذاشتیم. آنها اعلام کردند در ایران نمایندگی اصلی ندارد اما در دوبی دفتر دارند. جلساتی با نمایندگان این برند برگزار کردیم و در نهایت مقرر شد این برند قرارداد را پیش نویس کنند اما هنوز به موضوع دلخواه خود در قرارداد با این برند نرسیدیم به هر حال قرارداد با این برند را به زودی از طریق سایت اعلام می کنیم. به طور حتم قرارداد بسیار خوب و قوی بسته ایم و برند تیم ملی برای همیشه مشخص خواهد شد و همه رده های تیم ملی از این برند استفاده خواهند کرد.

سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون تصریح کرد: همه رده های تیم ملی از جمله تیم ملی بانوان، فوتسال و ساحلی همگی از این برند استفاده می کنند. اگر تیم ها مقام هایی کسب کنند در آن صورت ما از آدیداس پول می گیریم. 8 میلیاردی که آنها پرداخت می کنند، به صورت نقد است. 

عابدینی درباره کارشکنی اماراتی ها در برگزاری بازی دوستانه ایران و مراکش بیان کرد:این را به صراحت می گویم ما هنوز نتوانستیم حقوق خود را در دنیا بگیریم. سیاست بر فوتبال حکمفرما است،ما در کیش راحت می توانیم بازی ها را برگزار کنیم اما به ما می گویند در کشور ثالث بازی کنید و خلیج فارس متعلق به ما است. حساسیت بالایی به بعضی از نقاط کشورمان داریم و نسل های بعدی هم همین گونه هستند.  ما به جایی خواهیم رفت که شان مان حفظ شود. 

وی درباره بحث شکایت جیووا گفت: کفاشیان خیلی اصرار داشت که موضوع را خودش پیگیری کند. ما یک قراردادی را منعقد کردیم که جنس بی کیفیت و درجه سومی بود که آن را فسخ کردیم. 

عابدینی درباره وضعیت پرسپولیس و انتقادات برانکو از کی روش اظهار کرد: به شرطی این قضیه درست است که سازمان لیگ برنامه را از اول فصل نداده باشد. از حال نباید دعوای آخر فصل را انجام دهند. پرسپولیس خوب کار می کرد اما این تیم یک معاوضه غیر منطقی انجام داد و بازیکنان شاخص خود را یه تیم رقیب تراکتورسازی داد.پرسپولیس دانشگاه فوتبال دارد و امکان داشت که این دو بازیکن را دانشجو کند اما این کار را نکرد. من با اقای کی روش مشکل شخصی دارم اما حرف برانکو بابت مقصر دانستن کی روش در نتیجه نگرفتن پرسپولیس را قبول ندارم چرا که در این صحبت ها منطق نیست. فرافکنی نکنیم چون به نفع فوتبال نیست. 

وی افزود: پرسپولیس بازیکنان سطح اول خود را در نیم فصل به سادگی از دست داد. سازمان نظام وظیفه این قدر فشار نمی آورد. چگونه باشگاه بازیکنان خوبش را از دست می دهد؟ بازیکنان را به تیم رقیب تراکتورسازی دادند و این در حالی است که پرسپولیس نیمکت خوبی ندارد. من برانکو را قبول دارم، رفیق من است اما از او می خواهم که وارد بازی سیاسی نشود و اگر به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد،بسیار موفق تر است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار