کاپیتان پرسپولیس: اعتصاب نکردیم/ کاش می‌شد به فیفا شکایت کنیم

سید جلال حسینی گفت: تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی صحت ندارد و اعتصابی در کار نبوده است.

کاپیتان پرسپولیس: اعتصاب نکردیم/ کاش می‌شد به فیفا شکایت کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید جلال حسینی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس تاکنون به تعهدات خود در قبال بازیکنان عمل کرده است و امروز هم با چند تن از بازیکنان برای بهتر شدن شرایط در باشگاه حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: مشکل ما با باشگاه پرسپولیس نیست بلکه باشگاه نفت نتوانسته به تعهدات خود در قبال بازیکنان سابق عمل کند و مسئولان این تیم جوابگو نیستند، جالب این جاست که با وجود مشکلات مالی، تیمشان را در فصل نقل و انتقلات تقویت کردند. به هر حال دستمان به جایی بند نیست، ای کاش می‌شد به فیفا شکایت کنیم.

حسینی درباره اینکه با صحبت با محافظه‌کاری، بیان کرد: ما بازیکنان پرسپولیس محافظه‌کاری نمی‌کنیم و به دنبال حق و حقوق خود هستیم.

وی درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و همه بازیکنان امروز در سالن وزنه زدند و فردا هم در تمرینات با انگیزه حاضر می‌شویم.

حسینی درباره نتیجه جلسه امروز با سرپرست باشگاه گفت: جلسه خوب و دوستانه‌ای با طاهری برگزار کردیم و مشکلات خود را در این جلسه مطرح کردیم، همچنین چند روز گذشته با ماهینی در باشگاه حضور یافتیم و امروز هم با تعداد بیشتری از بازیکنان مذاکره‌ای با طاهری داشتیم.

کاپیتان تیم پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: وضعیت تیم قبل از دربی پایتخت مساعد است و مشکلی برای بازی با رقیب دیرینه خود استقلال نداریم.

گفتنی است: برخی از بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز تیم شرکت نکرده بودند و برای مذاکره با طاهری بابت پرداخت نشدن مطالباتشان به باشگاه پرسپولیس رفته بودند.

اعتصاب پرسپولیسی ها در آستانه دربی پایتخت

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار