اصفهان؛

تجهیز پایانه های مسافربری اصفهان به سامانه نمایشگر اطلاعات سفر

سامانه نمایشگر اطلاعات سفر همزمان با هفتمین روز دهه فجر در پایانه های مسافربری اصفهان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،براساس این طرح که دیشب در ترمینال کاوه اصفهان از آن رونمایی شد و به بهره برداری رسید، زمان حرکت و مبدا و مقصد اتوبوس های مسافربری از طریق نمایشگرهای نصب شده در پایانه های مسافربری کاوه در شمال اصفهان و صفه در جنوب این کلانشهر در اختیار مسافران قرار می گیرد.

رئیس سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان در مراسم بهره برداری از این سامانه گفت: در مرحله اول این طرح، اطلاعات یاد شده از طریق نمایشگر در اختیار مسافران قرار می گیرد.

محمدرضا باباگلیان ادامه داد: در مرحله دوم این طرح افزون بر نمایش، اطلاعات مربوط به زمان حرکت اتوبوس ها و مبدا و مقصد آنها از طریق سیستم هوشمند به سمع مسافران می رسد.

وی با بیان اینکه مراحل بعدی این طرح تا پایان سال جاری به بهره بردای می رسد، افزود: در مرحله سوم، اعلام اطلاعات سفر از جمله زمان، مبدا و مقصد حرکت اتوبوس ها از طریق تلفن گویا نیز امکانپذیر خواهد شد.

رئیس سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: اجرای این طرح آرامش را در فضای سالن های مسافربری پایانه های اصفهان حاکم می کند و موجب حذف واسطه ها برای فروش بلیت سفر می شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شهری هوشمند و الکترونیک از اهداف شهرداری اصفهان می باشد، افزود: اجرای این طرح، در این راستا انجام شد.

باباگلیان همچنین با اشاره به رشد جمعیت و افزایش شمار اتوبوس های مسافربری در پایانه کاوه اصفهان، گفت: 20 هکتار زمین برای احداث پایانه جدید در بلوار فرزانگان اصفهان خریداری شده است و 2 روز قبل لایحه آن به تصویب شورای اسلامی این کلانشهر رسید.

اصفهان دارای چهار پایانه مسافربری به نام های کاوه در شمال، صفه در جنوب، جی در شرق و زاینده رود در غرب این کلانشهر است و روزانه حدود 65 هزار مسافر از طریق این پایانه ها حمل و نقل می شوند.
پایانه های کاوه و صفه اصفهان کار انتقال مسافران به تمام نقاط کشور را برعهده دارند و پایانه های جی و زاینده رود به مسافرانی که قصد سفر به شهرستان های استان را دارند، خدمات رسانی می کنند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار