همدان؛

معرفی برگزیدگان جایزه ادبی استان همدان

بیست و یکمین جایزه ادبی استان همدان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

معرفی برگزیدگان جایزه ادبی استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در بخش شعر کلاسیک(قبل از نیما) حسین رستمی و علی جعفری از فامنین، جعفر مقیمیان از اسدآباد، فرشاد قربانی و علی سلیمانی از همدان به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

در بخش آزاد هم مهدی نوروزی از شهرستان بهار، بشیر ترابی از شهرستان ملایر و مصطفی الوندی سطوت از شهرستان اسدآباد  به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.

منیره درخشنده از تویسرکان، نفر اول بخش ویژه و مریم کاظمی از بهار هم نفر دوم بخش ویژه معرفی شدند.

در بخش شعر معاصر (بعد از نیما) هم لیلا سیاوشی از نهاوند، محمدرضا متقی از اسدآباد، محمد پیرزادی از ملایر، زهره مهاجرانی از کبودراهنگ و زهرا بابایی اسد از اسدآباد قابل تقدیر شناخته شدند.

در بخش آزاد هم، شکوفه رضایی از شهرستان رزن رتبه اول، سما ملکی از نهاوند رتبه دوم، عاطفه بابایی اسد از اسدآباد رتبه سوم انتخاب شدند.

برگزیدگان بخش ویژه هم معصومه کولیوند از شهرستان نهاوند نفر اول و  راضیه اصلانی از شهرستان رزن به عنوان نفر دوم انتخاب شدند.

همچنین امین کولیوند، مریم زندعباسی، سعیدحسین پور و سعیدتیموری از ملایر و زینب ارونی به عنوان نفرات قابل تقدیر بخش داستان کوتاه انتخاب شدند.

در بخش آزاد هم رتبه اول به زهرا حسینی از رزن، رتبه دوم به فاطمه موسوی از ملایر و رتبه سوم به علی وزیری از ملایر رسید.

پروانه شفیعی نیا از اسدآباد و محمدرضا شرفی از ملایر هم به ترتیب نفرات اول و دوم بخش ویژه بودند.

سیاوش دیهیمی، سید مهدی موسوی،  محمد صارمی شهاب، تیمور آقامحمدی، نادر افتخار زاده و علیرضا سوری داوران این دوره از جایزه ادبی استان همدان بودند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار