همدان؛

برگزاری مراسم جایزه ادبی استان همدان در تویسرکان

معاون فرهنگی هنری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری بیست و یکمین مراسم جایزه ادبی استان همدان خبر داد .

برگزاری مراسم جایزه ادبی استان همدان در تویسرکان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مجید فروتن با اشاره به آثاری که به دبیرخانه جشنواره رسیده است، تصریح کرد: ١٩٦ اثر در بخش شعر قبل از نیما، ٣٢١ اثر در بخش شعر بعد از نیما، ١١٨ اثر در بخش داستان، ٧٨ اثر در بخش داستانک و ١٧ اثر در بخش کتاب به دبیرخانه ارسال شده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: در روز جشنواره جایزه ادبی کارگاه شعر و داستان برگزار شده و عصر آن روز با معرفی برترین‌ها، جشنواره به کار خود پایان خواهد داد.

وی تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گردهمایی شاعران و نویسندگان و برگزاری نشست ادبی با موضوع و محوریت امام(ره) و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

فروتن یادآور شد: برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان، شعرا و نویسندگان متولدین سال ٥٧ شهرستان و شخصیت انقلابی شهرستان همچنین شرکت فعال اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان در راهپیمایی و نماز جمعه ٢٢ بهمن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.