78 حمله تروریستی که رسانه‌های آمریکایی آنها را پوشش ندادند+ جدول

کاخ سفید فهرستی از 78 حمله تروریستی در سراسر جهان که رسانه‌های آمریکا به آنها بی‌توجه بوده‌اند را منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، کاخ سفید فهرست 78 حمله تروریستی را در سراسر جهان منتشر کرد که رسانه های خبری آمریکا به حد کافی آنها را پوشش نداده اند. این فهرست پس از آن منتشر شد که "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا از رسانه های این کشور بخاطر برجسته کردن بیش از حد تظاهرات علیه وی و پوشش ندادن اخبار مربوط به حملات تروریستی انتقاد کرد.

دونالد ترامپ در گفتگو با فرماندهان نظامی ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد: "شما دیدید که چه اتفاقاتی در پاریس و نیس افتاد. این گونه حملات در همه جای اروپا رخ می دهد. اما مسئله اینجاست که این حملات گزارش نمی شوند. در بسیاری موارد مطبوعات نمی خواهند این اخبار را گزارش کنند. آنها دلایل خودشان را دارند و شما هم این مسئله را درک می کنید."

"شان اسپایسر"، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا از رسانه ها بخاطر عدم پوشش خبری انتقاد کرده است، نه عدم پوشش اخبار مربوط به حملات تروریستی. 

وی پیش از انتشار فهرست حملات تروریستی گفت: "نمونه های زیادی از این حملات وجود دارد. حملات زیادی رخ داده است که رسانه ها به آنها توجه زیادی نکرده اند. آنطور که رسانه ها تظاهرات علیه ترامپ را پوشش می دهند، چنین توجهی به یک حمله تروریستی یا یک حمله خنثی شده معطوف نمی شود."

در این فهرست حملاتی از جمله حمله تروریستی در نیس فرانسه که دهها نفر کشته شدند و یک حمله ساده که هیچ کس در آن آسیب ندیده است، وجود دارد.

78 حمله تروریستی که رسانه های آمریکایی آنها را پوشش نداده اند+ جدول
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار