اصفهان؛

یکی از مؤلفه‌های اصلی استقلال امنیت غذایی است

استاندار اصفهان گفت: امروز احداث پروژه‌های زیربنایی و خدماتی در روستاها از اهمیت زیادی برخوردار است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور در آیین افتتاح سالن چندمنظوره‌ روستای روران اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل بر رسیدگی به روستاها تأکید ویژه داشتند و به همین منظور سازمان جهاد سازندگی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز رهبر معظم انقلاب به توسعه و پیشرفت روستاها تأکید دارند، افزود: دولت تدبیر و امید نیز توجه ویژه‌ای به توسعه‌ روستاها دارد و معاونتی در جهت توسعه و رسیدگی به وضعیت روستاها در دولت تشکیل شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه هر جا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مطرح می‌شود یکی از مؤلفه‌های اصلی استقلال، امنیت غذایی نیز مطرح است، گفت: امنیت غذایی از روستاها عبور کرده و استقلال کشور را ایجاد می‌کند و تأکید رهبر معظم انقلاب بر امنیت غذایی نیز اهمیت روستاها را دو چندان می‌کند.

زرگرپور اضافه کرد: امروز احداث پروژه‌های زیربنایی و خدماتی در روستاها از اهمیت زیادی برخوردار است و دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند شأن روستاها را به شأن مردم برساند.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه‌ سالن ورزشی در روستای روران، این پروژه را یکی از پروژه‌های مهم خواند که مطالبه‌ 11 ساله‌ مردم این روستا است و عنوان داشت: مقام معظم رهبری بر اهمیت ورزش به خصوص در نسل جوان تأکید دارند و این امر اهمیت افتتاح این پروژه را دو چندان می‌کند.

استاندار اصفهان ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ ورزشی به صورت فعالیت‌های عمرانی در بخش مرکزی اصفهان نشان از توجه ویژه‌ مسؤولان استان در ایفای سیاست‌های دولت تدبیر و امید است.

طبق این گزارش در هفتمین روز از دهه‌ مبارک فجر  با حضور استاندار اصفهان، مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی حضرت زهرا(س) دستجاء با اعتبار 12 میلیارد ریال و زیر بنای 800 متر مربع و سالن ورزشی چند منظوره‌ روستای روران در بخش مرکزی شهرستان اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور استاندار اصفهان طرح توسعه‌ گلخانه‌ای شرکت کشاورزی بهار پردیس اصفهان با تولید سبزی و صیفی در بستر خاکی با مساحت 20 هزار متر مربع اشتغال‌زایی 20 نفر و هزینه‌ بالغ بر 20 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.