اراک؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح درمانی

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر 2 طرح بهداشتی و درمانی بهره برداری و عملیات اجرایی 6 طرح در شهرستان خمین آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ بهربرداری از اولین کلینیک تخصصی ویژه بیمارستانی در سطح استان مرکزی در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع با زیر بنای 750 متر با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال در جوار بیمارستان امام خمینی از مهمترین طرح های امروز بود.
جواهری رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: با راه اندازی کلینیک تخصصی ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) پزشکان متخصص شامل جراحی، پوست، ارتوپدی، زنان، چشم، رادیولوژی، داخلی و اطفال در آن مستقر و خدمات درمانی به بیماران را در دو نوبت صبح و عصر ارائه می دهند.
وی در ارتباط با پایگاه اورژانس جاده ای دربند گفت: برای راه اندازی و تجهیز این پایگاه 2 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است .
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرحهای بهداشتی و درمانی گفت: چهار پایگاه سلامت شهری و 2 مرکز جامع سلامت شهری قورچی باشی و چهارچشمه احداث می شود.
جواهری بیان کرد: پایگاه های سلامت در عباس آباد، احمد آباد، شهرک معلم و شهید پاکروان از توابع خمین استیجاری هستند که با تملک زمین ساخت پایگاه های مستقل آغاز شده است .
وی گفت: هر یک از این پایگاههای سلامت در 250 متر مربع احداث می شوند که برای احداث و تکمیل آنها 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد .
جواهری گفت: پایگاه سلامت چهارچشمه در 500 متر مربع با پیش بینی اعتبار هفت میلیارد و 500 میلیون ریال احداث می شود .
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.