اصفهان؛

6 طرح عمرانی بهداشتی و خدماتی در چادگان به بهره‌برداری رسید

همزمان با ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی شش طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی در شهرستان چادگان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های دهه فجر  اظهار داشت: این طرح‌ها شامل آبیاری بارانی در فراموشجان و اصفهانک مشاعی، افتتاح کتابخانه فراموشجان، افتتاح مرکز بهداشت رزوه، افتتاح مرکز بهداشت روستایی اورگان و برق‌رسانی به تنها باقیمانده روستای قله عجم در بخش چنار رود بود که با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و300 میلیون ریال افتتاح و مرد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی همچنین از کلنگ زنی چهار طرح دیگر در شهرستان چادگان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی پست برق مشهدکاوه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 800 میلیون ریال و کلنگ زنی خانه‌های بهداشت روستاهای گشنیزجان، علی‌آباد و خرسانک با اعتباری بالغ 8 میلیارد و 500 میلیون ریال به زمین زده شد که در صورت مساعد بودن هوا عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

فرماندار چادگان بیان کرد: روستای قله عجم آخرین روستایی است که در بخش چنار رود برق نداشت که این روستا نیز با جمعیت پنج خانواری در ایام‌الله دهه مبارک فجر برق‌دار شدند.

در افتتاح این پروژه‌ها رضا خدیوی رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان، اکبر ترکی نماینده مردم چادگان، فریدن، بوئین میاندشت و فریدون‌شهر، مسؤولان ادارات شهرستان و خانواده معظم شهدا حضور داشتند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.