ایلام؛

افتتاح و اجرای ۹۰ طرح توسعه دراستان

در ادامه برگزاری آیین های گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی مناطق مختلف استان شاهد جشن افتتاح و بهره برداری 9۰ پروژه متنوع در بخش های مختلف بودند.

افتتاح و اجرای ۹۰ طرح توسعه دراستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛در ششمین روز از دهه مبارک فجر نور ۹۰ پروژه با سرمایه گذاری حدود ۷۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های ایوان و دره شهر افتتاح و کلنگ زنی شدند.

براین مبنا ،به مناسبت گرامی داشت سی و هشتمین سالگشت فجر انقلاب اسلامی کار افتتاح یا کلنگ زنی ۲۷ طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و فرهنگی با ۴۸ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال هزینه با حضور استاندار ایلام و شماری از مردم ومسوولان این شهرستان در مناطق مختلف دره شهر انجام شد.

طرح اصلاح و ایجاد شبکه و برق رسانی به ۱۰ روستای شهرستان، افتتاح پل پشته ماژین و واگذاری مسکن محرومین از جمله طرح هایی است که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر روز یکشنبه در دره شهر در۱۰۰ کیلومتری جنوب ایلام افتتاح شدند.

پارک پنج هکتاری یادمان شهدای گمنام، فاز اول پارک ایران و هفت خانه بهداشت روستایی از مهم ترین طرح هایی است که با برگزاری ایین نمادین کلنگ زنی، امروز عملیات اجرایی انها در دره شهر اغاز شد.

شهرستان ایوان در ۳۵ کیلومتری شمال ایلام نیز روز ششم از دهه بزرگداشن فجر انقلاب اسلامی را با برگزاری ایین های افتتاح و کلنگ زنی ۶۳ طرح پر ررونق سپری کرد.

در قالب برنامه های گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی امروز آغاز بهره برداری از ۵۸ طرح عمرانی ، اقتصادی و خدماتی با ۳۳۸ میلیارد ریال هزینه در مناطق مختلف ایوان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و مردم و مسوولان این شهرستان جشن گرفته شد.

افتتاح ۲۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، اهدا ۵۴واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی و فاز اول طرح گاوداری ۷۰۰ راسی از جمله طرح های هستند که دامروز در ایوان افتتاح شدند.

همچنین به این مناسبت کلنگ اغاز عملیات اجرای پنج طرح با اعتبار و هزینه مصوب ۲۹۷ میلیارد ریال میلیارد ریال در ایوان به زمین زده شد که از بین انها می توان به طرح های تصفیه خانه آب منطقه ای ،احداث کارخانه آسفالت شهرداری ایوان و کشتارگاه دام اشاره کرد.

 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.