ایلام؛

افتتاح و کلنگ زنی پنج طرح در زرین آباد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پنج طرح عمرانی و بهداشتی در بخش های زرین آباد و سراب میمه شهرستان دهلران کلنگ زنی و بهره برداری شد.

افتتاح و کلنگ زنی پنج طرح در زرین آبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛فرماندار دهلران بیان کرد: برای بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه می شود.

سید حسینعلی موسوی اظهارکرد: این طرح ها شامل احداث سه خانه بهداشت در زرین آباد و میمه ، جدول گذاری شهر پهله و مخزن آب شرب روستای گلوزه است.

وی عنوان کرد: سه میلیارد و 150 میلیون ریال برای احداث خانه های بهداشت و به منظور تامین مخزن آب آشامیدنی روستای گلوزه نیز یک میلیارد و 400 میلیون ریال و همچنین جدول گذاری شهر پهله یک میلیارد و 50 میلیون ریال هزینه شده است.

فرماندار دهلران از بهره برداری، کلنگ زنی و مرمت 10 خانه بهداشت همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: برای تعمیر و تجهیز این خانه های بهداشت 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

موسوی گفت: با بهره برداری از مخزن آب شرب بخش زرین آباد 120 خانوار در روستاهای گلوزه و احمد آباد از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند شده اند.

شهرستان 60 هزار نفری دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.