ایلام؛

هیچ قدرتی قادر به تهدید جمهوری اسلامی نیست

تا زمانی که مردم در عرصه های مختلف از انقلاب خود دفاع می کنند، هیچ قدرتی قادر به تهدید جمهوری اسلامی نیست.

هیچ قدرتی قادر به تهدید جمهوری اسلامی نیستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛استاندار ایلام مهمترین استراتژی انقلاب اسلامی را ساخت جامعه الگو دانست و بیان کرد: اکنون ایران اسلامی یکی از کشورهای مقتدر و تاثیر گذار جهان است که این مهم در سایه نظارت رهبری، تلاش ریاست جمهوری و عملکرد هوشمندانه تیم مذاکره کننده هسته ای محقق شده است.

محمدرضا مروارید در بخش دیگری از سخنان خود مشکل اساسی استان را بیکاری جوانان اعلام کرد و عنوان کرد: دولت با استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی، صندوق کار آفرینی و منابع بانک ها در تلاش است با اعطای تسهیلات کم بهره مشکل بیکاری را کاهش دهد.

مروارید ادامه داد: کل اعتبارات عمرانی استان در سال آینده 2 برابر افزایش یافته و با ابلاغ و اجرایی شدن آن، شاهد توسعه متوازن در بخش های مختلف استان خواهیم بود.

استاندار ایلام با گرامیداشت نام و یاد شهدای آبدانان به خصوص سردار شهید صارم طهماسبی و علی جرایه نوجوان ترین شهید کشور و شهید داریوش رضایی نژاد دانشمند هسته ای اظهارکرد: این شهرستان یکی از مناطق مستعد و عالم پرور استان ایلام است که از آغاز انقلاب و دوران دفاع مقدس صدها افتخار در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و ایثار و شهادت بدست آورده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: آنچه امروز در دست ما است حاصل ایثار و از خود گذشتگی شهیدان و پایداری خانواده های معظم آنها است.
 
شادمهر کاظم زاده تاکید کرد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در تلاش است با راه اندازی جنگ های نیابتی و ایجاد بی نظمی در منطقه از توسعه و ترقی جمهوری اسلامی ایران ممانعت کند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حماسه سازی های مردم تاکنون راه به جایی نبرده است.

کاظم زاده افزود: تکمیل تونل کبیرکوه یکی از مطالبات و نیازهای مهم و زیرساختی استان به خصوص در حوزه جنوب استان است که انتظار می رود با تخصیص به موقع اعتبارات ملی و استانی نسبت به تکمیل این طرح بزرگ ملی و پاسخ مثبت به مطالبات عمومی اقدام شود.

در این مراسم از 11 طرح عمرانی و خدماتی، درمانی و آموزشی شهرستان آبدانان با حضور استاندار ایلام، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و مسئولان محلی بهره برداری شد.
 
 
انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.