دهه فجر،

خانواده معظم شهداء الگوی صبر و پایداری در جامعه اسلامی

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: خانواده شهداء الگوی صبر و پایداری در جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ اذرپودینه فرمانده انتظامی شهرستان سراوان با خانواده شهید درمحمد دهقان  از شهدای نیروی انتظامی  به مناسبت دهه مبارک فجر  به  همراه مسئولان با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و تجلیل از صبر و استقامت خانواده آنان ، با خانواده شهید در محمد دهقان دیدار و از آنان دلجویی کرد. 

 وی شهادت را بالاترین پاداش و اجر در راه دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ایران اسلامی، اقتدار، عزت و سربلندی خود در دنیا را مدیون خون شهداء می داند. 
این مقام انتظامی تصریح کرد: خانواده معظم شهداء الگوی صبر، بردباری و پایداری در جامعه هستند که الگویی الهی برای سایر خانواده محسوب می شوند . 

در ادامه رئیس سازمان  برنامه و بودجه استان با تاکید بر ادامه دادن راه شهداء، بیان کرد: ما با پاسداشت ایثاراین مردان خدایی که از خون پاكشان در جهت پاسداری و حراست از آب و خاک میهن اسلامی گذشتند تنها بخشی از وظیفه مان را انجام داده ایم و هرگز اجازه نخواهیم داد ارزش های اسلامی و انقلابی پایمال شود. 

 مالکی  افزود : اگر شهدای ما نبودند امروز این امنیت حاصل نمی شد و اگر امروز انقلاب اسلامی با قدرت و استقامت در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده، این ها همه حاصل خون شهداست. 
در پایان این دیدار لوح تقدیر ی از طرف فرماندهی انتظامی شهرستان به پاس تکریم از خانواده معظم شهید ،  اهداء گردید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار