امنیت، پایه و اساس فعالیت های اجتماعی و اقتصادی

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار امنیت را لازمه توسعه، رشد و پیشرفت اجتماعی و اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در دیدار با فرمانده یگان  حفاظت ادراه کل شیلات استان  گفت: امنیت و آرامش محور اصلی سرمایه گذاری، پیشرفت و توسعه است که این نعمت در سایه تلاش و اقتدار و همکاری نیروهای نظامی و انتظامی   شامل حال شهروندان و مسافران شهرستان چابهار شده است.  

سرهنگ کیخا مقدم با اشاره به نقاط مشترک کاری بین پلیس  و یگان  حفاظت شیلات افزود: می توان خیلی از کاستی ها را با همدلی و همکاری بیشتر و گسترده تر، مرتفع کرد. 

وی تصریح کرد : یکی از اساسی‎ترین نیازهای جامعه امنیت است و ایجاد امنیت در جامعه با مشارکت همه جانبه آحاد مختلف مردم و مشارکت همه دستگاه‎ها و نهادهای برون سازمانی با نیروی انتظامی میسر خواهدشد .

در این دیدار سرهنگ جنتی فرمانده یگان حفاظت  اداره کل شیلات استان ضمن تبریک انتصاب فرمانده جدید چابهار و دهه  مبارک فجر انقلاب اسلامی از همکاری  نیروی انتظامی با یگان حفاظت  در مقابله با افراد سود جو تقدیر کرد. 

در پایان  برهمکاری  پلیس و یگان حفاظت  شیلات  با بکارگیری تمامی تجهیزات در سطح حوزه استحفاظی جهت مقابله با متخلفان و سودجویان تاکید شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار