اصفهان؛

برگزاری نمایشگاه «فجر» در تپه‎های نورالشهدای گمنام راوند

همزمان با برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی راوند نمایشگاه «فجر» توسط فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در تپه‎های نورالشهدای گمنام برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در این نمایشگاه که شامل غرفههای «محصولات فرهنگی»، «گریم و نقاشی ویژه کودکان» و «ورزش و تندرستی» بود، با استقبال پرشور کودکان، نوجوانان، جوانان و همچنین شهروندان منطقه راوند، کاشان، طاهرآباد، خزاق، باریکرسف و آران و بیدگل برگزار شد.

غرفه «گریم و نقاشی کودکان» با ارائه عکس‌های تهیه شده با موضوع ایام الله دهه فجر توسط فرهنگسرای المهدی(عج)، کودکان به رنگ‌آمیزی آنها پرداخته و در پایان به قید قرعه به برترین‌ها جوائزی اهدا و همچنین بر روی چهره‌های کودکان نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران طراحی شد.

غرفه «ورزش و تندرستی» نیز با تهیه و چاپ دو چهره «ترامپ و نتانیاهو» بصورت سیبل روی بنر، کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان با فاصله تعیین شده صورت آنها را هدف گرفته و با پرتاپ نیزه مخصوص دارت و آوردن امتیاز بالا جوائزی به برندگان مسابقه اهدا شد.

همچنین غرفه «محصولات فرهنگی» با ارائه تصاویر و پوسترهایی با موضوع انقلاب، امام و رهبری با استقبال بسیار خوب شهروندان روبرو شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.