سمنان؛

بهره برداری از 46 طرح در بخش کشاورزی در استان

هم‌زمان با دهه فجر ۴۶ طرح عمرانی و تولیدی با اعتباری بالغ بر 353 میلیارد ریال در بخش کشاورزی در استان سمنان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: هم‌زمان با دهه فجر ۴۶ طرح عمرانی و تولیدی در بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

سید حسن میرعماد با اشاره به میزان اعتبار صرف شده برای این پروژه‌ها افزود: اعتباری 353 میلیارد ریال برای این پروژه‌ها صرف شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی بهره‌برداری می‌رسد تصریح کرد: تعداد 15 طرح در بخش آب‌وخاک بااعتبار 24 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

میرعماد با اشاره به آماده‌سازی 14 طرح در بخش تولیدات دامی افزود: این طرح در بخش تولیدات دامی بااعتبار 138 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از افتتاح 5 طرح در بخش تولیدات گیاهی هم‌زمان با دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: برای این طرح‌ها نیز اعتبار 49 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بهره‌برداری از 3 طرح در بخش امور عشایر را از دیگر طرح‌های دهه فجر امسال در بخش کشاورزی دانست و افزود: 2 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها صرف شده است.

میرعماد همچنین از افتتاح 2 طرح در بخش تعاون روستایی هم‌زمان با دهه فجر خبر داد و افزود: این طرح‌ها با صرف اعتبار 92 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.

وی تصریح کرد: افتتاح دو طرح در بخش صنایع کشاورزی از دیگر طرح‌های دهه فجر است که به بیش از 43.5 میلیارد ریال اعتبار برای آماده‌سازی این طرح‌ها صرف شده است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار