لرستان؛

برگزاری اولین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در لرستان

اولین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی اسفند ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ ترغب و تشویق طراحان برای ارائه ی ایده ها ، طرح ها و الگوهای نوین مد و لباس ایرانی اسلامی ، معرفی توانمندی های صنایع پوشاک و لباس بومی به مخاطبان ، ایجاد فضای مناسب برای انتقال و تبادل دانش رسمی و بومی در حوزه مد و لباس ، ورود کالای ملی به سبد خانوار ایرانی و حمایت از تولیدات ملی در حوزه مد و لباس از مهمترین اهداف این جشنواره است .

اولین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در استان لرستان در سه بخش طراحی لباس ، دوخت لباس و بخش های ویژه ی جشنواره شامل طراحی و تولید لباس و متعلقات عفاف و حجاب و طراحی و تولید لباس بومی محلی مردانه و زنانه برگزار می شود .

بنا بر اعلام دبیرخانه ی جشنواره مهلت ارسال آثار ٢٠ تا ٣٠ بهمن ماه خواهد بود و داوری اولیه و اعلام نتایج آثار راه یافته به جشنواره و نمایشگاه نیز ٧ اسفند ماه صورت خواهد گرفت .

بر همین اساس نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی از ١٤ تا ١٩ اسفند ماه برگزار می شود و آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان نیز ١٩اسفند ماه خواهد بود .

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه ی جشنواره به آدرس خرم آباد - میدان ٢٢ بهمن (کیو) - اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی لرستان مراجعه و یا با شماره ی ٣٣٢٠١٧٩٤-٠٦٦ تماس حاصل نمایند .

لازم به ذکر است که این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی ، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور بانوان استانداری استان لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.