کرمان؛

برگزاری جشن های دهه فجر بر مبنای معنویت

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: جشن های دهه فجر بر مبنای معنویت، وحدت و مردمی بودن انقلاب برگزار می شود تا یاد و خاطره انقلاب و اهداف آن همواره زنده و پایدار باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان , حجت الاسلام علی ایمانی تبار با تاکید بر اینکه در برنامه های اجرایی معنویت ترویج شده و جشن های ملی با محوریت اسلام برگزار می شود، افزود: علت بقای اسلام وحدت بوده و در این جشن ها مسائل سیاسی وجود ندارد و فقط از معنویت و اسلام سرچشمه می گیرند.

وی با بیان اینکه ولایت مداری سرلوحه برنامه های کمیته عشایری و روستایی دهه فجر استان است ، خاطرنشان کرد: این کمیته در سطح وسیعی از استان فعالیت دارد و شامل 30 کمیته اصلی است.

حجت الاسلام ایمانی تبار تصریح کرداین کمیته غبار روبی مزار شهدا، مسابقات قرآنی ویژه کشاورزان، برنامه دوچرخه سواری، کویر نوردی، مسابقات غذای محلی، مسابقات بومی و محلی و مسابقات نقاشی با مضموم انقلاب در ایام الله دهه فجر و با حضور فرمانداران، بخشداران و مسئولان جشن انقلاب را برپا می کند.

حجت الاسلام ایمانی تبار یادآورشد: در روز بیستم بهمن جاری جشنواره کمیته روستایی و عشایری در مرکز استان به نام جنگ ویژه عشایر و روستائیان در میدان خواجو برگزار می شود.

وی گفت در این جشن مسابقات شتر سواری، اسب سواری، طناب کشی، نقاشی و اجرای موسیقی محلی برگزار و از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.

حجت الاسلام ایمانی تبار با اعلام اینکه در تمامی روستاهای بالای صد خانوار که بیشتر از 20 کیلومتر با مناطق شهری فاصله دارند راهپیمایی برگزار می شود, افزود: اکثر جمعیت حاضر در روستاها در این راهپیمایی شرکت می کنند که امسال نیز انتظار می رود با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.