عضو هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال: باید تمام دغدغه های کی روش برطرف شود

ممبینی خبر از تشکیل جلسه هیئت رئیسه و برطرف کردن دغدغه های سرمربی تیم ملی فوتبال داد.

هدایت ممبینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارسال نامه ای به مهدی تاج برای تشکیل نشست اضطراری بین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش تصریح کرد: با توجه به وضعیت حساس تیم ملی به همراه محمود شیعی نامه ای را به تاج ارسال کردیم و از وی خواستیم برای اطلاع اعضای هیئت رئیسه  از آخرین وضعیت مذاکرات رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی و همچنین برنامه های این تیم نشستی اضطراری تشکیل شود.

وی افزود: امیدوارم با برگزاری این نشست مشکلاتی که در راه آماده سازی تیم ملی برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی ایجاد شده، حل شود. کی روش هم اکنون در ایران حضور دارد. باید تمام دغدغه های وی پیش از بازی مقابل قطر و چین برطرف شود و تیم ملی اردوهای آماده سازی مناسبی را برگزار کند.

محرومیت تیم های ایرانی در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بررسی می شود


ممبینی درمورد محرومیت تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران از نقل و انتقالات تصریح کرد: به احتمال فراوان این مسئله هم در نشست آتی هیئت رئیسه مورد ارزیابی قرار می گیرد تا دلایل محرومیت تیم های تراکتورسازی و استقلال بررسی و برای جلوگیری از تکرار این محرومیت ها اقدامی جدی انجام شود. به اعتقاد من باید با مشکلات اداری و مقصران اصلی برخورد شود.

 
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مناقشه بین فوتبال ایران و عربستان اظهار داشت: بخشی از این موضوع به تصمیم AFC و نهادهای امنیتی بازمی گردد. مسئولان فدراسیون ماه گذشته مذاکراتی را برای رفع مناقشه با عربستانی ها انجام دادند. باید نتیجه این مذاکرات دراختیار اعضای هیئت رئیسه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار