حمله تند بازیکن بانک سرمایه به سرمربی تیم والیبال پیکان

بعد از پایان دیدار تیم های والیبال پیکان و بانک سرمایه،پیمان اکبری و عادل غلامی درگیری لفظی با هم پیدا کردند.

عادل غلامی: آقای اکبری من با شما همبازی بودم شیر نمیخوردمعادل غلامی بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:بعد از اتمام بازی با تیم پیکان برای نشست خبری که قرار بود زنده پخش شود دعوت شدم،زمانی که داشتم در مورد دوربین های ویدیو چک صحبت می کردم شخصی که در آنجا بودم به سمت پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان رفت و صحبت هایی با وی کرد،سپس پیمان اکبری در پخش زنده تلویزیون گفت:زمانی که من والیبال بازی می کردم عادل غلامی در خانه شیر می خورد و حق ندارد در مورد مربی تیم های دیگر صحبت کند.من از این موضوع خیلی ناراحت شدم و هیچ وقت وی  را نمی بخشم. 

وی افزود: من با هیچ رسانه ای تا کنون در این مورد صحبت نکرده ام تا هیچ شبهه ای پیش نیاید اما امروز به شما می گویم که من از پیمان اکبری انتظار نداشتم اینگونه صحبت کند،وی مربی با شخصیتی است. بنده اصلا در مورد مربی تیم پیکان صحبت نکردم و فقط گفتم اگر قرار بود ویدیو چک اینگونه باشد بهتر بود که اصلا نباشد.
 
غلامی در پایان گفت: آقای اکبری بنده تازه والیبال را شروع نکردم و اگر لازم باشد عکس هایی با شما دارم که هم زمان ما در حال والیبال بازی کردن هستیم را نشان می دهم تا یادتان بیاید که من در زمان بازی شما شیر نمی خوردم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۳۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
............................. .زشته احترام کوچک وبزرگ ازبین رفت برای یک بازی ب ارزش .تیم ملی واجب تره ولیگ داخلی ولی به چه قیمتی .واقعا الگوهارو نگاه کنید جوانان ما از اینها یاد نگیرید .
آخرین اخبار