ديدار معوقه از هفته سيزدهم

صالحین ورامین ۳ - سایپا تهران یک/ صعود ورامینی ها به مرحله پلی‌آف

تیم والیبال صالحین ورامین با پیروزی مقابل سایپا حضورش در مرحله پلى آف ليگ برتر را قطعی كرد.

صالحین ورامین ۳ - سایپا تهران یک/ صعود ورامینی ها به مرحله پلی‌آفبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم والیبال صالحین ورامین امروز در دیدار معوقه از مسابقات لیگ برتر والیبال، در سالن شهید گل عباسى شهر ورامین مصاف تیم سایپا رفت. 

شاگردان مجتبی عطار برای حضور در جمع هشت تیم نهایی مسابقات و راه یافتن به پلی‌آف به پیروزی مقابل سایپا نیاز داشتند؛ این تیم موفق شد با پیروزی ٣ بر یک مقابل نارنجی پوشان پایتخت در جمع ۸ تیم برتر مسابقات قرار گرفته و راهی مرحله پلی آف شود. 

تیم والیبال صالحین ورامین اولین ست اين دیدار را ۲۵ بر ۲۰ مقابل میهمان خود واگذار کرد، اما در ادامه ورامینی ها موفق شدند ٣ ست متوالی را با نتایج ۲۵ بر ۱۸ ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ به سود خود تمام کرده و در مجموع ٣ بر یک برنده این دیدار شود.

تیم والیبال صالحین ورامین که از ابتدای فصل شرایط خوبی از لحاظ مالی نداشت و بارها خبر از انحلال این تیم به گوش مى رسيد، امروز با کسب اين پیروزی موفق شد راهی مرحله پلی آف شود. 

پیش از این حضور تیم‌های بانک سرمایه، پیکان تهران ، شهرداری ارومیه ، خاتم اردکان ، کاله آمل و شهرداری تبریز به مرحله پلی‌آف قطعی شده بود.

تيم هاى راه عمران ساری ،شهرداری اراک، هاوش گنبد و پارسه تهران از صعود به پلی‌آف بازماندند. 

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار