هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال

تکنولوژی ناقص صدای اکبری را در آورد/ ویدئوچکی که هست اما نیست!

ویدئوچک حاضر در دیدار دو تیم پیکان و بانک سرمایه تنها روی میز داوران به نمایش درمی‌آید و رای صادر می‌کند!

تکنولوژی ناقص صدای اکبری را در آورد/ ویدئوچکی که هست اما نیست!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال مردان بین دو تیم پیکان و بانک سرمایه با حواشی جالبی همراه شده است. 

در حالی که به گفته مسئولان برگزار کننده این مسابقه قرار بود از ویدئوچک استفاده شود، استفاده از این تکنولوژی که به صورت نصفه و نیمه در سالن وجود دارد با اعتراض از سوی دو تیم همراه شد. 

در یک پوئن از این مسابقه پیمان اکبری تقاضای ویدئو چک کرد و صحنه بازی به صورت سیاه و سفید و بدترین کیفیت ممکن روی اسکوربورد به نمایش درآمد. اما در ادامه بعد از تقاضای ویدئو چک صحنه تنها روی مانیتور میز داروان به نمایش در می آمد و رای صادر می‌کرد.

این اتفاق در ست سوم و روی یک صحنه صدای پیمان اکبری را در آورد. مربی پیکان که از شرایط موجود عصبانی بود به سمت غفار درخشنده، رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال که در جایگاه ویژه تماشاگر مسابقه بود فریادهای اعتراض آمیز می زد و می‌گفت که ویدئوچک باید از اسکوربورد پخش شود!

تمام این صحنه‌ها در حالی در سالن خانه والیبال رخ می‌داد که ایگور کولاکوویچ، گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران در سالن حضور دارد و شاهد این برخوردهاست.

شاید بهتر بود یا سیستم ویدئو چک به طور تمام و کمال و با تجهیزات فنی کامل در این مسابقه به کار گرفته می شد یا مانند هفته های گذشته مسابقات بدون استفاده از این تکنولوژی برگزار شده بود. 

رخ دادن اتفاقات اینچنینی بی‌شک وجهه والیبال ایران را در سطح بین‌المللی تخریب می‌کند!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار