رویترز: آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه شرکت‌های ایرانی اعمال می‌کند

خبرگزاری رویترز اعلام کرد: پیش بینی می‌شود آمریکا روز جمعه (15 بهمن ماه) تحریم‌های جدیدی علیه 25 نهاد و سازمان ایرانی اعمال کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم ؛ خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت: آمریکا در نظر دارد تحریم های جدید علیه برخی از نهادها و سازمانهای ایرانی را به صورتی اعمال کند که ناقض توافق هسته ای با این کشور نباشد.

به نوشته رویترز تحریم های آمریکا علیه ایران از مدتی قبل تحت بررسی قرار داشت و انتظار می رود با توجه به آزمایش موشکی بالستیک اخیر ایران، تحریم های جدید اعمال شود.

بنا بر این گزارش، تحریم هایی که دولت آمریکا جمعه بر ضد نهادهای ایرانی اعمال خواهد کرد، 8 نهاد را بر اساس فرمان اجرایی ویژه تروریسم؛ و 17 نهاد را بر اساس دستور اجرایی مربوط به سلاح کشتار جمعی در بر خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iraq
محمد
۲۱:۵۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
چهره واقعی امریکا همینه برای ترامپ متاسف نیستم برای خوشبین ها متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۶:۲۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
هرکاری میخواید انجام بدید به قول شهید بهشتی آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
ما هم باید هزینه آمریکا در منطقه را براش کمر شکن کنیم . تا بفهمد که با هر تحریم هزینه بیشتری باید بپردازد.
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۳:۱۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
مرگ بر آمریکای پست و رذل
مرگ بر سیاستمدارن آمریکا
مرگ بر مجلس سنای آمریکا
مرگ بر ظلم که در آمریکا ریشه کرده
مرگ بر دولتمردان آمریکا که از خود هیچ اختیاری ندارند و از رژیم کودک کش صهیونیست دستور می گیرند
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۱:۵۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
مرگ بر آمريكاي جنايتكار . آمريكائيها در مذاكرات و موافقتنامه برجام موذيانه عمل كرده اند ( افسوس )
Iran (Islamic Republic of)
سید علی بهرامی
۱۱:۵۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
تحریم واژه ای است که دیگر در کل جهان شهرت خود را از دست داده . کل مردم جهان به ظالم بودن آنها پی برده اند . ویژگی ظالمین ظلم بر مظلومین است . اونها اگر ظلم میکنند به ایرانی ها ستمکار هستند و ستم شهرت و جایگاهی ندارد و منزوی است .
از هرکسی بپرسند که ظالم ترین افراد در دنیا کیستند . میگویند مسئولین امریکایی . دنبال چه هستند ؟ به دنبال جنگ . تمام این کارهای آنها برای جنگ است . وگرنه مگر مرض دارند کشور متمدنی مثل ایران را مسخره کنند . تنها را برون رفت از مسخره بازی امریکا وحدت رویه داخلی و اتحاد علمی دانشگاه ها جهت ایجاد الگوریتم بی اثر کردن تحریم . و همه به رباتیک و هوش مصنوعی و الکترونیک و مکانیک و اینها و ... میرسد . تولید و ارتقا پرسرعت همه چیز به همراه همدلی و اخلاق . نویسنده این خبر یک فرد ناشناس است اما خواننده آن یک ایرانی است. به نظر اینجانب پخش نکردن این گونه خبرهای آنها خود کمک میکند که سرعت علمی کشور افزای پیدا کند . هیچ سودی هم ندارد که ما بدانیم اونها دارند چه کاغذی برای ما مینویسند . البته برای افراد عادی سودی ندارد . اما برای حل چالش مسخره تحریم تزریق بودجه و وحدت طراحان و مهندسان و پیامانکاران داخلی حلال است . در تمام زمینه ها وقت بگذاریم آزمایش و رفع خطا . حالا فکر کنید اگر رباتیک را به طور جدی و قدرتی وارد خنثی کردن چالش تحریم کنیم با یک محاسبه ماتریسی در 9 بعد مختلف 9 هزار کاربرد متنوع که ربات میتواند به سرعت انجام دهد و ما را از تحریم آسوده سازد . تنها خودمان را باور کنیم و با بودجه بسیار سنگین عمل کنیم . واژه تحریم به صورت جهانی باطل اعلام شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
مرگ بر شیطان بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
مرگ بر آمریکای شیطان صفت
آخرین اخبار