نتانیاهو با نخست وزیر انگلیس در لندن دیدار می‌کند

سخنگوی نخست وزیر انگلیس از دیدار روز دوشنبه وی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر لندن خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز ؛ سخنگوی نخست وزیر انگلیس امروز پنجشنبه تاکید کرد: ترزا می قرار است دوشنبه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در شهر لندن دیدار و گفتگو کند.

ترزا می در این دیدار تاکید خواهد کرد که افزایش فعالیت های شهرک سازی اسرائیل به اعتماد در روند صلح خاورمیانه لطمه خواهد زد.

سخنگوی نخست وزیر انگلیس تصریح کرد: تمرکز مذاکرات ترزا می و نتانیاهو بر روابط دوجانبه شامل گسترش تجارت پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خواهد بود.

وی در جمع خبرنگاران افزود: انتظار دارم که نخست وزیر انگلیس درباره موضع دولت لندن درباره فعالیت های شهرک سازی اسرائیل و لطمه‌ای که این اقدامات بر روند صلح می‌زند، صحبت کند.

سخنگوی ترزا می اظهار داشت: تمرکز ما بر روی این مساله است که چگونه راهکار تشکیل دو دولت می تواند کارایی داشته باشد به طوری که اسرائیل را از تهدید تروریسم در امان نگه دارد و دولت فلسطین نیز معتبر بوده و قدرت حاکمیتی داشته باشد.

اسرائیل روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد 3 هزار واحد مسکونی دیگر در اراضی اشغالی کرانه باختری اخداث کند. این سومین بار در 11 روز گذشته است که اسرائیل بر تصمیم غیرقانونی خود برای احداث واخدهای مسکونی در اراضی اشغالی فلسطین تاکید کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار