ابراز تاسف رئیس رژیم صهیونیستی درپی توییت نتانیاهو

رئیس رژیم صهیونیستی نسبت به سوءتفاهم ایجاد شده درخصوص توئیت نتانیاهو در مورد ساخت دیوار در مرز مکزیک و آمریکا، ابراز تاسف کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از رویترز، «رووین ریولین« رئیس رژیم صهیونیستی از اینکه توئیت بنیامین نتانیاهو، نخست ‌وزیر این رژیم در خصوص ساخت دیوار در مرز آمریکا با مکزیک باعث سوءتفاهم شده است، ابراز تاسف کرد.

روز یکشنبه گذشته، نتانیاهو در حساب توئیتر خود نوشته بود: رئیس‌جمهور ترامپ حق دارد. من در مرزهای جنوبی اسرائیل دیوار ساختم. این دیوار کلیه مهاجرت‌های غیرقانونی را متوقف کرد. موفقیت بزرگی بود و ایده‌ای عالی.

در حالی که مکزیک خواستار عذرخواهی نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی شده بود، نتانیاهو با تکرار توضیحات قبلی گفت منظورش روابط بین آمریکا و مکزیک نبوده است. اما وزیر خارجه مکزیک این توضیحات را ناکافی دانسته بود.

در این شرایط، رووین ریولین به «انریکه پنا نیتو»، رئیس‌جمهور مکزیک اظهار داشت: از هرگونه آزاری که در نتیجه این سوءتفاهم حادث شده، متاسفم اما مهم است که توجه شود این تنها یک سوءتفاهم بود و من مطمئنم که ما می ‌توانیم این مساله را پشت سر بگذاریم.

سمت ریولین در اسرائیل، سمتی تشریفاتی است و بیانیه‌ای که او صادر کرده چیزی کمتر از عذرخواهی است که مکزیک خواستار آن شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار