دشتی:

ارائه خدمات دندان‌پزشکی رایگان به مردم سنا

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: از تاریخ 19 بهمن ماه به مدت سه روز خدمات رایگان دندان‌پزشکی به مردم روستای سنا در شهرستان دشتی، ارائه می‌شود.

ارائه خدمات دندان‌پزشکی رایگان به مردم سنا
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی غضنفری اظهار داشت: در ادامه طرح خدمات‌دهی پزشکی به روستاییان کمتر برخوردار و محروم، از تاریخ 19 بهمن ماه به مدت سه روز خدمات رایگان دندان‌پزشکی  به مردم روستای سنا در شهرستان دشتی، به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ارائه می‌شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ادامه داد: گروه بسیج جامعه پزشکی در روز 19 بهمن ماه تا 21 بهمن ماه، با استقرار سه اکیپ دندان‌پزشکی در روستای سنا مستقر می‌شوند و اقدام به خدمات رایگان‌ دندان‌پزشکی می‌کنند.

غضنفری افزود: خدمت به مردم از افتخارات نظام به‌ویژه مجموعه بسیج و سپاه است.

وی عنوان کرد: در کنار ویزیت رایگان به مردم این روستا و روستاهای همجوار، به مقدار لازم نیز توسط نسخه پزشکان، دارو در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.

غضنفری بیان کرد: بیمارانی که نیاز دارند در مرکز استان تحت عمل جراحی دندان قرار گیرد به صورت رایگان به مرکز استان اعزام و تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.

روستای سنا از توابع بخش شنبه شهرستان دشتی است که در 36 کیلومتری جنوب شرقی خورموج مرکز شهرستان دشتی قرار دارد و دارای هزار و 300 نفر جمعیت و 340 خانوار است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.