فرماندار دشتی خبر داد؛

افتتاح ۱۲۵ پروژه عمرانی دهه فجر در دشتی

فرماندار دشتی با گرامیداشت دهه مبارک فجر افتتاح ۱۲۵ پروژه عمرانی در سطح شهرستان دشتی در در این ایام خبر داد.

افتتاح ۱۲۵ پروژه عمرانی دهه فجر در دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو ظهر سه شنبه در جمع دانش آموزان و مسئولین شهرستان دشتی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: برای اجرای و افتتاح این پروژه ها بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: از این تعداد ۹۰ پروژه با اعتبار ۲۷۸ میلیارد ریال افتتاح و ۳۵ پروژه نیز با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

مهرجو به ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی نسبت سایر انقلاب‌ها اشاره کرد و گفت: دین اسلام و مکتب تشیع، رهبری خردمندانه امام(ره) باور ایمان که به مردم داشت از جمله این ویژگی‌ها عنوان کرد.

وی ادامه داد: مبارزه انقلابی مردم ایران اسلامی ریشه آن در کربلا و تاریخ تشییع است و ثمره با شکوه آن پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مهرجو خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی از بالندگی برخوردار است و در حوزه داخلی نیز سرآمد است.

وی اضافه کرد: در این مدت علی رغم توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کماکان این نظام با اقتدار و صلابت در سایه رهبر معظم انقلاب با حرکت شتابان رو به جلو است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.