زنجان؛

رشد 18 درصدی جذب زکات در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از رشد 18 درصدی زکات در استان خبر داد.

هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان با اشاره به این که طی 10 ماهه سال جاری مبلغ 66 میلیارد و 210 میلیون ریال در قالب زکات واجب و مستحبی جذب شده است گفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته رشد 18 درصدی داشته است.

این مقام مسئول اظهار کرد: احداث، مرمت، و تکمیل 104 باب مسکن مددجویان به مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل زکات هزینه شده است.

صفری با بیان این که 349 سرویس بهداشتی و حمام و همچنین 108 کمک هزینه جهیزیه با هم افزایی اعتبارات کمیته امداد امام ( ره ) و محل زکات به مبلغ 2 میلیارد و 517 میلیون ریال هزینه شده است گفت: در صدد هستیم که تا پایان سال جاری 75 میلیارد ریال جذب زکات داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از احداث، مرمت، و تکمیل 86 پروژه عام المنفعه از جمله مسجد،حسینیه،خانه عالم ، غسالخانه، و پل در روستاها و شهر های استان به مبلغ 38 میلیارد و 400 میلیون ریال از محل جمع اوری زکات در استان خبر داد و افزود: برای مساعدت به محرومین ، نیازمندان، و جامعه هدف کمیته امداد امام ( ره ) در سرفصل های درمان ، تحصیل و معیشت حدود 22 میلیارد و 588 میلیون ریال هزینه شده است.


انتهای خبر / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.