زنجان؛

۴ هزاردانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره)

۴ هزار دانش آموز و دانشجو در استان زنجان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند.

۴ هزاردانش آموزودانشجو تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره)به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: حدود ۳ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز و ۶۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی استان می‌باشند.
هدایت صفری با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم فعالیت این نهاد، ایجاد زمینه خودکفایی و توانمندسازی آن‌ها است، افزود: با اجرای این طرح‌ها زمینه خودکفایی مددجویان فراهم شده است و توانمندسازی خانواده‌ها حاصل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تا کنون یک هزار و ۵۹ طرح اشتغالزایی در استان اجرایی شده است، عنوان کرد: تا پایان سال نیز تعداد مشاغل به ۲ هزار خواهد رسید.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی برای حمایت و کمک به نیازمندان، طرح جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری در آستانه عید نوروز را بیان کرد که تا کنون مرحله نخست آن اجرایی شده است.
صفری همچنین افزود: امسال جشن نیکوکاری به صورت نمادین طی روزهای ۱۸ اسفند در مدارس، ۱۹ اسفند در پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج و ۲۰ اسفندماه در محل‌های برگزاری نماز جمعه برگزار خواهد شد که در مرحله نخست جشن، ۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.
لازم به ذکر است که قرار است طبق برنامه‌ریزی در مرحله دوم، ۲۱۱ پایگاه جشن نیکوکاری در استان دایر شود.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.