زنجان؛

کمک 6 میلیارد و 69 میلیون ریالی خیران به مددجویان سلطانیه‌ای

مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه ازکمک 6 میلیارد و 69 میلیون ریالی خیران به مددجویان سلطانیه‌ای خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه با بیان اینکه در حال حاضر 810 خانوار در قالب یک هزار و 400 نفر زیرپوشش کمیته امداد سلطانیه هستند ، گفت: این خانوارها شامل زنان سرپرست خانوار ، خانواده‌های بیمار و از کارافتاده ، ایتام وخانواده زندانیان نیازمند است.
احمدی با بیان اینکه کمک‌های خیران و همراهی آنها موجب ارائه خدمات بهتر به مددجویان شده است، افزود: امسال جمع کل کمکهای مردمی طی  8 ماهه در قالب تمامی سرفصلها 6 میلیارد و 69 میلیون ریال بوده است.  
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 156 یتیم  و فرزند مشمول طرح محسنین زیرپوشش کمیته امداد هستند که کفالت آنها به عهده 874حامی است، اظهار کرد: از آغاز امسال تا پایان آبان ماه یک میلیارد و 383 میلیون ریال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین کمک شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان سلطانیه ادامه داد: سرانه دریافتی هر یتیم  یک میلیون و 600 هزار ریال است که افزایش سرانه دریافتی ایتام با کمک و مشارکت بیشتر خیران  وحامیان در تامین آتیه و توانمندسازی این گروه از جامعه هدف موثر خواهد بود.
وی همچنین مبلغ صدقات جمع آوری شده در شهرستان سلطانیه را  طی 8 ماهه امسال 898 میلیون و 958 هزار ریال اعلام کرد و گفت: این مبلغ توسط 4732  مشترک دارای صندوق صدقه به امداد کمک شده است.
احمدی همچنین میزان زکات جمع آوری شده در شهرستان سلطانیه را طی سال جاری یک میلیارد و 814 میلیون و 766 هزار ریال اعلام کرد و افزود: این مبالغ نیز برای رفع نیازهای مددجویان در حوزه احداث و تعمیر مسکن و سرویس های بهداشتی و حمام و امور عام المنفعه هزینه شده است.
وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات نیازمندان و کمک به آنها بدون کمک وحضور خیران ممکن نیست، از مردم و خیران شهرستان خواست برای رفع بهتر مشکلات مددجویان بویژه در حوزه تهیه جهیزیه و اعزام نیازمندان به مشهد مقدس درقالب شوق زیارت امداد را همراهی و مساعدت نمایند.
انتهای پیام /ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.