محسن تنابنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مخاطبان بهترین«پایتخت» را می بینند

محسن تنابنده به نقاط مثبت «فراری» تا آخرین وضعیت ساخت سریال«پایتخت» اشاره کرد.

محسن«فراری» لحن زیبایی دارد/ مخاطبان بهترین«پایتخت» را می بینند تنابنده بازیگر فیلم «فراری» در خصوص نقطه قوت این فیلم که مورد توجه اهالی خاص و عام سینما قرار گرفته به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «فراری» پیش از هرچیز کارگردانی حرفه ای دارد که لحن سازی بلد است. از سویی قصه آن را هیچکس با این شکل و فرم بسیار دوست داشتنی نمی توانست بسازد، این فیلم را ندیده بودم اما الان مشاهده کردم و می توانم بگویم جذاب و لذت بخش بود.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی متفاوت در این فیلم عنوان کرد: تفاوت قبل از هرچیز از روی کاغذ شروع می شود اینکه پرسوناژها داخل فیلمنامه به خوبی تعریف شده باشند،بعد به سراغ زبان،رفتار،کنش و...شخص می روید.

تنابنده در پاسخ به این سوال که چرا با وجود داشتن پتانسیل در بخش های مختلف سینما و علم به اینکه جامعه نیاز به فیلم های جوان و جسور دارد، سراغ ساخت آن ها نمی رویم بیان کرد: دلایل آن به مسائل فراوانی ربط دارد. به نظرم خصوصی سازی و استقلال از دولت که بخشی هم اتفاق افتاده کمک می‌کند تا سینما با قصه های دیگری روبرو شود.

وی افزود: در دوره حجت الله ایوبی همه کارها را رو به جلو می بینم که قطعا قصد آرامش در سینما و ایجاد فضای امن برای عوامل آن را دارد.

تنابنده درباره آخرین وضعیت ساخت سریال«پایتخت» گفت: فیلمبرداری این مجموعه از قبرس یا یونان آغاز می شود. فعلا در مرحله نگارش فیلمنامه هستیم. در کل مخاطبان بهترین"پایتخت"را خواهند دید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار