کنترل و تولید محتوای آموزشی در سازمان پژوهش

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از رونمایی سامانه برنامه‌ریزی استراتژیک و مدیریت فرآیند تولید محتوا خبر داد.

حسین طلایی معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از رونمایی سامانه برنامه ریزی استراتژیک خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این سازمان از سال 91 بودجه‌ریزی عملیاتی را آغاز کرده در راستای عملیاتی کردن کامل این نظام رونمایی انجام شد.

وی ادامه داد: در این سامانه از تکنیک برنامه‌ریزی خطی استفاده شده تا مدیریت زمان در تمامی فرآیندهای سازمان عملیاتی شود.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار داشت: مبنای این سامانه برنامه‌ریزی متاثر از برنامه‌های گروه‌ها،‌ دفاتر و سازمانی به عبارت دیگر ارتباط سیستماتیک واحدهای مختلف سازمان به طور هم زمان با تولید برنامه تعیین می‌شود.

طلایی عنوان کرد: اهداف سازمانی که در طول زمان اجرا شده مورد پایش قرار گرفته و به شکل منطقه ای ارتباط آنلاین و یکپارچه بین حوزه‌های مختلف ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: دسترسی به تولیدات و بسته‌های آموزشی با توجه به این سامانه تسهیل شده در واقع زمان در فرآیند تولید محتوا کنترل و مدیریت می‌‌‌شود.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه این سامانه موجب افزایش کارایی محصولات و تولیدات سازمان می شود، گفت: در فاز بعدی کاری، اثر بخشی تولیدات مورد توجه است.

طلایی تصریح کرد: تاکنون هیچ دستگاهی در کشور تولید برنامه استراتژیک سنواتی از  طریق سامانه آنلاین را عملیاتی نکرده و سازمان پژوهش اولین نهاد بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار