سمنان؛

گازرسانی به روستاهای استان سمنان

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: 9 روستای شهرستان میامی در دهه مبارک فجر 95 از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت : 63 روستا و یک شهر با صرف 576 میلیارد ریال اعتبار در سه سال گذشته در این استان گازرسانی شده است.

روح الله نوریان افزود : 11 هزار و 339 مورد انشعاب و 39 هزار و چهار مورد اشتراک در سه سال گذشته در استان انجام شد که این اقدام شرکت گاز استان با حمایت های دولت تدبیر و امید میسر شد.

وی تصریح کرد : در این مدت در منطقه دوزهیر، مهمانشهر افاغنه شهرستان سمنان و در شهرستان های گرمسار و آرادان گام اول شهر جدید ایوانکی،چنداب ،حسین آباد کروس ،ده نمک ،امامزاده علی اکبر(ع) و امیر آباد گاز رسانی شد.

نوریان گاز رسانی به 6 محور و شهرک صنعتی با 160 میلیارد ریال اعتبار را از دیگر اقدامات مهماین شرکت در سه سال گذشته برشمرد وافزود:اجرای خط تغذیه تقویتی سمنان- شهمیرزاد و اجرای خط تغذیه و شبکه گازرسانی به مجتمع گاز رسانی به یک مجتمع گلخانه ای از دیگر برنامه های مهم این شرکت است که در کوتاه ترین زمان به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت : گازرسانی به روستاهای باقرآباد، ذیل آباد، حاجی آباد ، کلا، حسن آباد ،خورزان، معین آباد و علیان شهرستان دامغان با 84 میلیارد ریال اعتبار در دهه مبارک فجر 95 عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان این که 9 روستای شهرستان میامی در دهه مبارک فجر 95 از نعمت گاز برخوردار می شوند ، افزود : بیش از 113 میلیارد ریال برای انتقال گاز به این مناطق روستایی این شهرستان هزینه شده است.

وی افزود : گاز رسانی به شهرک صنعتی سرخه و ایستگاه تقلیل فشار شماره 2 این شهرستان از دیگر طرح های قابل بهره برداری در ایام الله فجر امسال در استان است.

211روستا در استان سمنان با 30 هزار و 712 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.