سمنان؛

زمستان امسال گاز تامین است

مدیر گاز رسانی و فروش شرکت ملی گاز ایران گفت: هم اکنون روزانه بیش از 700 میلیون متر مکعب گاز در کشور تولید می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ با اقدامات تقویتی خطوط و ایستگاه های گاز، زمستان امسال از نظر تامین و استمرار جریان گاز در مناطق مختلف کشور مشکلی وجود ندارد .

مدیر گاز رسانی و فروش شرکت ملی گاز ایران در سمنان گفت: با اقدامات انجام شده در ماه های اخیر به طور ویژه نقاط انتهایی خطوط گاز نظیر شهرهای آمل و بابل مشکلی برای تامین گاز نخواهند داشت و با اینکه موج جدیدی از سرمای هوا کشور را فرا گرفته است از نظر تامین و انتقال گاز مشکلی نداریم .

سعید مومنی با بیان اینکه ایران در بهترین شرایط تولید گاز قرار دارد افزود: هم اکنون روزانه بیش از 700 میلیون متر مکعب گاز در کشور تولید می شود ولی میزان مصرف در همه بخش ها زیاد است

وی با اشاره به لزوم رعایت دمای رفاه در منازل، کارخانه ها و ادارات گفت: 20 میلیون مشترک گاز در کشور وجود دارد که اگر حتی از یک دستگاه بخاری استفاده بهینه شود  ، روزانه 120 میلیون متر مکعب در مصرف گاز صرفه جویی می شود .

مومنی درباره صادرات گاز ایران هم گفت: روزانه 30 تا 32 میلیون متر مکعب گاز صادر می شود که مطابق با میزان تعهد شده کشورمان است .
مدیر گاز رسانی و فروش شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه طرح گاز رسانی به پنج هزار روستای کشور در حال اجراست اظهار امیدواری کرد : دهه فجر امسال نیمی از این طرح ها افتتاح شود .

مومنی گفت: در استان سمنان که از نظر تامین گاز شهری استان سبز لقب گرفته و همه شهرهای آن از نعمت گاز برخوردارند، طرح گاز رسانی به 41 روستا هم در حال اجراست که دهه فجر با بهره برداری از این طرح ها ضریب نفوذ گاز در روستاهای این استان به 85 درصد خواهد رسید .

امروز در مراسمی با حضور مدیر گاز رسانی و فروش شرکت ملی گاز ایران، از زحمات علیرضا جراحی مدیرعامل سابق گاز استان سمنان که به افتخار بازنشستگی نائل آمد ، تجلیل و روح الله نوریان به عنوان  مدیرعامل جدید شرکت گاز استان سمنان  معرفی شد .

انتهای پیام / ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.