مشهد؛

کنترل پنج آسیب اجتماعی در دستور کار استان قرار می گیرد

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی برای کنترل پنج اولویت آسیب اجتماعی شامل: طلاق، اعتیاد، سکونتگاه های غیررسمی، مفاسد اخلاقی و مناطق حاد و بحرانی در دستور کار استان قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید کمال الدین حسینی با اشاره به ابلاغ طرح تقسیم کار در کشور افزود: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در خصوص اهتمام جدی همه دستگاه های اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی، طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی کشور مصوب و برای اجرای برنامه های پیش بینی شده به دستگاه ها و نهادهای اجرایی ابلاغ شده است.

وی گفت: در اجرای برنامه های طرح تقسیم کار ملی 9 نسخه تفاهم نامه فی مابین مراکز اموراجتماعی وزارت کشور و دستگاه ها و نهادهای اجرایی در سطح ملی منعقد شده است.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اقدامات نظارتی و ارزیابی، خاطر نشان کرد: در متن تفاهم نامه های منعقده، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری های سراسر کشور مسئولیت ارزیابی و نظارت بر حسن اجرای برنامه ها را برعهده دارند.

حسینی تصریح کرد: براین اساس ضمن تشکیل جلسات هماهنگی با دستگاه های استانی، برنامه ریزی شده است با استفاده از گروه های ارزیاب از میان اساتید دانشگاه ها و صاحب نظران، ارزیابی اقدامات دستگاه ها انجام پذیرد.

وی تاکید کرد: تخصیص مراحل بعدی اعتبار دستگاه ها مستلزم به تایید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و ارسال گزارش به وزارت کشور است.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: آسیب ، کنترل ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.