مشهد؛

استفاده راننده گان تاکسی های شهری از لباس های متحدشکل و مخصوص

بیش از 70 راننده خانم از لباس های متحدشکل و مخصوص برای ارائه خدمت به همشهریان تربت جام استفاده می کنند .

مدیر عامل اتوبوسرانی تربت جام درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده بزودی تمام تاکسی های شهری تربت جام نیز لباس های فرم متحدشکل استفاده خواهند نمود.

حسن سالار افزود :در حال حاضر 358 دستگاه تاکسی فعال شناشنامه دار در سطح شهرستان خدمات رسانی می کنند و برای خدمت رسانی مطلوب تر تاابتدای سه ماهه اول سال 96 تاکسی های فرسوده ، جایگزین و تعیین تکلیف خواهد شد .

وی گفت : در حال حاضر بیش از 40 در صد ناوگان حمل ونقل شهرستان فرسوده است و این روند رو بهافزایش می باشد ، امید میرود با توجه به شرایط موجود در خصوص طرح جایگزین خودروهای فرسوده ، تمامی مالکان خودرو های فرسوده تا اواخر خردادماه 96نسبت به تعویض اقدام نمایند ، در غیر این صورت خودروهای مذکور متوقف و پروانه فعالیت این رانندگان به حالت تعلیق درخواهند آمد .

مدیر عامل اتوبوسرانی تربت جام از کاهش تخلفات خودروهای شخصی در قالب مسافربر شخصی غیر مجاز خبر داد و گفت : در سال جاری بیش از 80 خودرو شخصی متخلف اعمال قانون و به پارکینگ روانه شدند.

سالار افزود:با توجه به برنامه ریزیهای سازمان این روند ادامه خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد خودروهای غیر مجاز در سطح شهرستان با ایجاد مزاحمت و نا امنی برای همشهریان و رانندگان مجموعه حمل و نقل فعالیت داشته باشند .

انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار