بادامکی: سیاه جامگان بیشترین آسیب را از داوری دیده است

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: سیاه جامگان بیشترین آسیب را از داوری دیده است اما امیدوارم از این هفته داوری ها به ضرر تیم ما نباشد.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد دیدار حساس سیاه جامگان مقابل گسترش فولاد بیان کرد: انتظار بازی دشواری دارم. گسترش فولاد از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد در مجموع بازی دشواری پیش روی ما است. حریف کادرفنی با تجربه ای دارد. بازیکنان این تیم هم سریع هستند و در مصاف های تک به تک خوب کار می کنند.

وی ادامه داد: برای کسب پیروزی در چند بازی اخیر خانگی به اندازه کافی موقعیت خلق کردیم اما برای نتیجه گیری باید تعادل لازم را در برنامه های تهاجمی خود پیاده کنیم. هرچند در سه بازی اخیر خانگی خود پیروز نشدیم اما شایسته کسب تمام امتیازات بودیم.

کاپیتان تیم سیاه جامگان درباره داوری های لیگ گفت: تیم ما بیش ترین آسیب را از داوری دیده است. در همین بازی با فولاد گل سالم سیاه جامگان را آفساید اعلام کردند و حتی در کمال تعجب به ضرر ما پنالتی گرفتند. امیدوارم از این هفته داوری ها به ضرر ما نباشد.

وی درباره تدابیر خداداد عزیزی تصریح کرد: بازیکنان سیاه جامگان همیشه به دنبال اجرا کردن تدابیر کادرفنی هستند. به عنوان کاپیتان تیم تمام تلاشم را به کار می گیرم تا برنامه های خداداد عزیزی به خوبی به بازیکنان منتقل شود.

بادامکی درمورد 2 بازی بعدی سیاه جامگان مقابل صبا و تراکتورسازی گفت: با توجه به این که صبا جزء تیم های همسایه ما در انتهای جدول محسوب می شود، باید در مقابل این تیم سه امتیاز کامل را به دست آوریم تا اگر برابر تراکتورسازی به مشکل خوردیم، وضعیت بدی پیدا نکنیم.

هافبک تیم فوتبال سیاه جامگان درباره این که شانس قهرمانی کدام تیم در لیگ شانزدهم بیشتر است، اظهار داشت: رقابت نزدیک و حساسی بین پرسپولیس و تراکتورسازی وجود دارد و نمی توان پیش بینی دقیقی از قهرمان لیگ داشت. با این وجود من شانس قهرمانی پرسپولیس را بیشتر می دانم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار