کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان:

شک نکنید سیاه جامگان در لیگ برتر می ماند

بادامکی گفت: با توجه به افراد با تجربه و جوانان جویای نامی که در اختیار داریم شک نکنید تیم سیاه جامگان در لیگ برتر می‌ماند.

غلامحسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره رتبه سیزدهم تیم سیاه جامگان در نیم فصل نخست و کار دشوار این تیم برای ماندن در لیگ برتر تاکید کرد: همیشه بازی های فوتبال در نیم فصل دوم دشوارتر می شود و با توجه به پتانسیل و افراد با تجربه و جوانان جویای نامی که در اختیار داریم شک نکنید تیم سیاه جامگان در لیگ برتر می‌ماند.

وی درمورد وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان بیان کرد: از هفته گذشته تمرینات تیم سیاه جامگان برای حضوری موفق در نیم فصل دوم لیگ آغاز شده است و خوشبختانه شرایط خوبی در تیم مان حاکم است و تمام اعضای تیم با انگیزه ای فراوان در حال تمرین کردن هستند.

بادامکی ادامه داد: شرایط تیم ما بد نیست. ما چند بازیکن را از دست دادیم و چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند. نیم‌فصل سختی در انتظار ما است، اما امیدوارم که نتایج خوبی بگیریم و از انتهای جدول جدا شویم.

عضو تیم سیاه جامگان با اشاره به حرکت بی سابقه میلاد میداوودی در ثبت قرارداد با تیم سیاه جامگان گفت: میلاد میداودی حرکتی انجام داد که در فوتبال ایران هیچ بازیکنی انجام نمی‌دهد.اولین بار است چنین چیزی را در فوتبال ایران می‌بینم حرکت او نشان داد در فوتبال مسائل دیگری هم وجود دارد.امیدوارم بتواند در نیم فصل دوم بازی های قابل قبول و تاثیر گذاری را برای سیاه جامگان به نمایش بگذارد.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس درباره بازی با ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر تصریح کرد: تیم ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و به طور حتم بازی سخت و دشواری را مقابل این تیم خواهیم داشت.از لحاظ روحی و بدنی در وضعیت مناسبی قرار داریم و فقط برای ۳ امتیاز به اصفهان سفر می کنیم و با توجه به شرایط‌مان در ته جدول فقط ۳ امتیاز بازی مقابل ذوب آهن ما را راضی می‌کند.

بازیکن اسبق تیم ابومسلم در پایان درباره مشکلات مالی تیم سیاه جامگان اظهار کرد: مدیران تیم با مساعدت و تلاش فراوان سعی دارند مشکلات مالی تیم را برطرف کنند.

وی درپایان در مورد اختلاف بین کی روش و برانکو یاد آور شد: ان‌شاء‌الله فدراسیون با تدبیر این مورد را حل کند. اگر تعامل مربیان لیگ برتری با تیم‌ ‌ملی بیشتر شود و نشست‌های بیشتری داشته باشند این مشکلات کمتر می‌شود. تا برانکو و کی روش به صورت رودرو کنار هم ننشینند و مشکلات را حل نکنند، اوضاع ممکن است به همین شکل باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۰۹ ۲۰ دی ۱۳۹۵
برحسودش لعنت .
آخرین اخبار