سخنگوی شورای شهر قم:

بهره برداری از فاز دوم بلوار آیت الله بروجردی تا پایان سال

ذاکریان با بیان اینکه فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: فاز سوم این پروژه در ابتدای سال آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ذاکریان،سخنگوی شورای شهر با اشاره به پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی،خاطرنشان کرد: این پروژه شامل سه فاز بوده که فاز نخست آن از خیابان انسجام تا میدان مرجعیت است، فاز دوم آن از میدان مرجعیت تا شهرک قدس و فاز سوم آن ن از شهرک قدس تا پردیسان است، که فاز دوم در مراحل پایانی قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه فاز 2 پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: فاز سوم این پروژه نیز در ابتدای سال 96 به پایان می‌رسد.

 ذاکریان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌یک از پروژه‌ها هیچ مشکلی ندارند، تصریح کرد: بحث تملک و رفع معارضات تأسیساتی از جمله مشکلات این پروژه‌ها است که بحمدالله برطرف شده است.

سخنگوی شورای شهر قم پروژه تقاطع غیرهمسطح 15 خرداد را مورداشاره قرار داد و گفت: تأخیر این پروژه به دلیل پیمانکار اسبق پروژه بود که قبل از سازمان توسعه و عمران شهرداری مسئولیت اجرای این پروژه را بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه تنها بخش روگذر پروژه توسط پیمانکار سابق انجام‌شده است، تصریح کرد: باقی بخش‌های این پروژه به عهده شهرداری است، که به‌احتمال‌زیاد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

ذاکریان پروژه‌های کلیدی و مهم شهر قم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: پروژه‌های مقداد، 15 خرداد و مدافعان حرم از جمله پروژه‌های مهم شهری است که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

سخنگوی شورای شهر قم با توجه به این که پروژه‌های عمرانی به‌خوبی مدیریت می‌شوند و شتاب خوبی داشته‌اند،ابراز امیدواری کرد با جدیت و پشتکار هرچه سریعتر به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار