مشاور امنیت ملی ترامپ حساب توییتر خود را غیرفعال کرد

مایکل فلین هم پس از پسرش، حساب توییتر خود را غیرفعال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازواشنگتن اگزمینر، "مایکل تی. فلین"، ژنرال بازنشسته نیروی زمینی آمریکا که هم اکنون به عنوان مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ انتخاب شده است، حساب توییتر خود را غیرفعال کرد.

از روز گذشته، افرادی که سعی داشتند به حساب توییتر او سری بزنند، با این پیام مواجه شدند: "متأسفانه صفحه درخواستی شما موجود نیست!"

فلین پیشتر بخاطر انتشار نظریه های توطئه در حساب توییتر خود، به فردی جنجالی تبدیل شده بود. به عنوان مثال، وی در روزهای پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مقاله هایی را در حساب توییتر خود قرار داد که در آنها هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات را به پولشویی و حتی ارتکاب جرائم جنسی با کودکان متهم کرده بود.

این اتفاق یک روز پس از آن افتاد که "مایکل جی. فلین"، پسر او نیز پس از انتشار توییت هایی با هشتگ  "ممنوعیت مسلمانان" با اشاره به طرح ضد مهاجرتی جدید دونالد ترامپ، حساب توییتر خود را غیرفعال کرد.

ارتباط مایکل فلین با روسیه هم به مسئله ای جنجال‌برانگیز تبدیل شده است. وی ماه گذشته در روز اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه با "سرگئی کیسلیاک"، سفیر این کشور در واشنگتن 5 تماس تلفنی برقرار کرد. این مسئله بوسیله سازمان های اطلاعاتی آمریکا مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد این تماس های تلفنی تنها بخاطر نظارت معمول بر مقامات روس در آمریکا انجام شده است و مورد مشکوک دیگری در این تماس ها یافت نشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار