نیروهای عراقی حمله داعش را به شرق استان صلاح‌الدین ناکام گذاشتند

نیروهای بسیج مردمی عراق حمله عناصر گروه تروریستی داعش به شرق استان صلاح‌الدین را ناکام گذاشتند و شماری از آنان را به هلاکت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری به نقل از منابع عراقی اعلام کرد نیروهای بسیج مردمی حمله گروه تروریستی داعش را به منطقه حمرین در شرق استان صلاح الدین ناکام گذاشت و شماری از مهاجمان را کشتند.

منابع عراقی همچنین اعلام کرد حمله گروه تروریستی داعش به شرق صلاح‌الدین، که هدفش اشغال منطقه کصیبه بود، ناکام ماند و در این حمله نیروهای بسیج مردمی موفق شدند 39 نفر از مهاجمان را به هلاکت برسانند.


یک منبع امنیتی در استان صلاح‌الدین اعلام کرد: گروه داعش حمله گسترده‌ای علیه یگانهای نظامی مستقر در منطقه تل کصیبه در شرق استان صلاح الدین آغاز کرد.

وی افزود: نیروهای امنیتی مستقر در این منطقه با دفع این حمله 39 نفر از عناصر گروه داعش را به هلاکت رساندند. 

این منبع، که خواست نامش فاش نشود، اضافه کرد: اجساد کشته‌شدگان و مجروحان گروه داعش به بیمارستانی در منطقه الحویجه (55 کیلومتری جنوب غرب کرکوک) انتقال داده شد.

وی گفت: گروه داعش تلاش می کند با تشدید حملات خود به یگانهای امنیتی در صلاح الدین مانع از پیشروی (نیروهای ارتش) به سمت حویجه بشود. 

این منبع نظامی تصریح کرد: داعش با جمع‌آوری عناصر تروریست خود به تل کصیبه و سایر مناطق حمله کرد. 

لازم به ذکر است منطقه تل کصیبه در شرق استان صلاح الدین در چهاردهم ژانویه 2016 به طور کامل از دست گروه داعش آزاد شده است. نیروهای امنیتی با سلطه بر این منطقه هر از گاهی حملات داعش به آن را دفع می کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار