میزان یارانه نقدی در سال 96

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ در مجلس با اشاره به تصمیمات این کمیسیون برای اجرای هدفمندی یارانه ها در سال جاری گفت:مبلغ یارانه اشخاص نیز در سال ۹۶ همانند سال ۹۵ پرداخت خواهد شد و تغییری پیدا نمی کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی مفتح؛ سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ در مجلس در نشست کمیسیون تلفیق بودجه 96با اشاره به تصمیمات این کمیسیون برای اجرای هدفمندی یارانه ها در سال جاری گفت: مبلغ 48 هزارمیلیارد تومان به انواع روش های نقدی و غیرنقدی پرداخت به خانوارهای هدف و نیازمند پرداخت می شود که مبلغ یارانه اشخاص نیز در سال 96 همانند سال 95 پرداخت خواهد شد و تغییری پیدا نکرد.
 
خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به میزان 20 درصد حداقل حقوق را دریافت می کنند.
 
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 96 در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:تنها متناسب با احکام برنامه ششم توسعه مشخص شد که خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به میزان 20 درصد حداقل حقوق را دریافت کنند که این مبلغ به یارانه آنها اضافه خواهد شد و تامین منابع این پرداخت ها از محل حذف یارانه افراد پردرآمد صورت خواهد گرفت.
 
منبع: خانه ملت
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
ما یه خانواده پنج نفره هستیم امیدمان فقط به ای یارانس با کرایه خانه قصد وام با سه تا بچه
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۷:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
سلام اخبار جدید مبنی بر ثبت نام مجدد جهت افزایش یارانه چیست و چه گروههایی می توانند این فرمها رو تکمیل کنن
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۷:۵۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
سلام اخبار جدید مبنی بر ثبت نام مجدد جهت افزایش یارانه چیست و چه گروههایی می توانند این فرمها رو تکمیل کنن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Sardar ghavami
۰۰:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۵
با سلام من یه کارگر هستم با حقوق ماهیانه 750هزار تومان با3نفر خانوار با اقساط 250هزار تومانی واجاره خونه 250هزارتومانی یعنی خانواده 3نفره ماهی 250خرجشه خودتونو جای ما بذاری یه فکری به حال مای بدبخت بکنی خواهشا
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۴۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
با سلام .میگن یارانه هیچ تغییری نمیکنه.اما اجناس روز به روز گران وگران تر میشه.ولی مبلغ یارانه هم چنان بدون افزایش هست برای ما که خرج زندگیمون با یارانه میگذره الان تو زندگی کم اوردم. یه کارگر ساده که با روزی ٢٠ هزارتومن دستمزد چطور میتونم جلوی زن وبچه خودم شرمنده نشم.