بجنورد؛

دریافت وام بیش از یک هزار مددجوی کمیته امداد

بیش از یک هزار مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی وام ضروری دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، منصور احمدی معاون اداری و مالی کمیته امداد استان گفت : سقف تسهیلات کارگشایی ارائه شده به طور میانگین 15 میلیون ریال است و این تسهیلات به صورت قرض‌الحسنه و با باز پرداخت طولانی مدت در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

احمدی با بیان اینکه امسال بیش از یک هزار و830 مددجو از این نهاد تسهیلات قرض الحسنه ضروری در یافت کردند، افزود: برای پرداخت این تسهیلات حدود 24 میلیارد ریال از محل منابع دولتی،غیر دولتی وباز پرداخت اقساط هزینه شده است.

وی در رابطه با پرداخت وام های قرض الحسنه کارگشایی، گفت : وام های ضروری در بخش های تسهیلات کارگشایی، وام محکومین و وام های مسکن نیازمندان اعطا شده است که به این ترتیب امسال بیش از یک هزار و711 مورد تسهیلات کارگشایی،یک مورد وام محکومین و182 مورد هم وام مسکن نیازمندان به مددجویان پرداخت شده است.

احمدی با بیان اینکه این وام ها با اولویت مددجویان مناطق محروم پرداخت شده است، خاطر نشان کرد:حدود یک هزار مورد از این تسهیلات به خانواده های محروم در روستاهای غیر برخوردار برای ساماندهی به نیاز های مقطی آنان اعطا شده است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان اظهار کرد : مددجویان امسال در قالب وام های کارگشایی حدود 60 مورد جهیزیه، 260 مورد تسهیلات درمانی،65 مورد کمک هزینه تحصیلی در یافت کرده اند البته این در حالی است که 438 نفر محرومان این استان در بخش های درمانی و مسکن هم پشت نوبت دریافت این خدمت هستند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.