بجنورد؛

اعزام 240 مددجوی کمیته امداد به زیارت کربلا و مشهد مقدس

240 مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی به زیارت کربلا و مشهد مقدس اعزام می شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، غلامعلی رحمانی،معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گفت : بیش از 240 نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان به مناسبت ایام با برکت دهه فجر به زیارت کربلا و مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 240 نفر از مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت مشهد مقدس و عتبات عالیات را نداشته اند به این اردوها اعزام می شوند، افزود: برنامه سفر زیارتی مشهد مقدس، نیمی از این مددجویان از امروز آغاز شده که برای این اردو بیش از 86 میلیون ریال از محل منابع امداد هزینه می شود.

رحمانی گفت: به زودی 120 نفر دیگر هم در قالب دو کاروان به زیارت کربلای معلی اعزام می شوند که این سفر هم با کمک خیران انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی این افراد برای اولین بار است که به این سفر های زیارتی اعزام می شوند، اظهار کرد: مددجویان که به این اردو اعزام می شوند از دوره های آموزشی سبک زندگی دینی بهره مند می شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان، افزود: بیش از چهار هزار نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال تا کنون به زیارت مشهد مقدس مشرف شده اند که تمامی این مددجویان تاکنون توفیق زیارت را نداشتند.

رحمانی با اشاره به طرح شوق زیارت تصریح کرد: نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در قالب این طرح در طول سال، شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

وی با بیان اینکه طرح شوق زیارت تا انتهای سال هم چنان اجرا می شود،خاطر نشان کرد: کمیته امداد خراسان شمالی تا انتهای سال بیش از یک هزار و500 نفر دیگر از مددجویان زیارت اولی را به اردو اعزام می کند .

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.