لیگ جهانی کاراته – فرانسه؛

حمیده عباسعلی از دور رقابت ها کنار رفت/ احسان حیدری از کسب مدال برنز بازماند

نماینده وزن مثبت 68 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف فرانسوی از دور رقابت ها کنار رفت.

حمیده عباسعلی از دور رقابت ها کنار رفت/احسان حیدری از کسب مدال برنز بازماندبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان، سامان حیدری نماینده وزن مثبت 84 کیلوگرم کشورمان در دومین پیکار خود به مصاف نماینده فرانسه رفت و توانست با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی دست پیدا کند.

حیدری توانست نماینده ای از کشور فرانسه را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

سامان حیدری در پیکار خود مقابل نماینده دیگری از کشور میزبان قرار گرفت و توانست با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی برسد.حیدری با شکست 5 بر یک نماینده شیلی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

سجاد گنج زاده دیگر نماینده وزن مثبت 84 کیلوگرم در نخستین دیدار خود به مصاف حریفی از ایتالیا رفت و با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید.

گنج زاده در دومین دیدار خود با نتیجه 5 بر صفر از سد حریف رومانی خود عبور کرد و در سومین پیکار خود 4 بر صفر حریف روسی را از پیشرو برداشت.

نماینده کشورمان مقابل حریف ترکیه به تساوی 2 بر 2 رسید و در نهایت به مرحله بعد صعود کرد.
حمیده عباسعلی نماینده وزن مثبت 68 کیلوگرم در دیدار نخست خود با نتیجه یک بر صفر نماینده مکزیک را شکست داد و در دومین دیدار خود مقابل حریفی از فرانسه با نتیجه 4 بر یک به پیروزی دست یافت.

عباسعلی در سومین دیدار خود نماینده هلند را 4 بر یک شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نتیجه را یک بر صفر به حریفی از کشور میزبان واگذار کرد.

نماینده فرانسه به کاراته کای ژاپنی باخت تا بدین ترتیب پرونده حمیده عباسعلی در کاراته وان پاریس با 3 پیروزی و یک شکست بسته شود.

احسان حیدری که به رپه شارژ رسیده بود در این مرحله توانست با نتیجه 2 بر صفر حریف مجارستانی خود را شکست دهد و در پیکار بعدی خود مقابل حریف هلندی به تساوی 2 بر 2 رسید و در نهایت توانست از سد این حریف عبور کند.

حیدری مقابل حریف یونانی خود با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و از کسب مدال برنز باز ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار